افتتاح حساب بانکی در سنت وینسنت

سوال

سلام
من یک شرکت در سنت وینست ثبت کرده ام، حال میخواهم یک حساب بانکی برای شرکتم باز کنم
راهنمایی بفرمایید
با تشکر

پاسخ ( 11 )

  1. با سلام آقای شریعت عزیز
    در چند سال اخیر افتتاح حساب‌های بانکی شرکتی یا همان حساب اشخاص حقوقی همیشه ماجرایی چالش برانگیز بوده است. مخصوصا وقتی که صاحبان امضای این شرکت‌ها ایرانی باشند.
    از بانک‌های سنت وینسنت مطمئن نیستم ولی در اروپا به طور مثال افتتاح حساب بانکی شرکتی با صاحبان امضای ایرانی اصلا مقدور نیست.
    مگر اینکه پاسپورت دوم داشته باشید که این قضیه را به طور کل تغییر می‌دهد.

    • صاحب حساب ایرانی نیست، اصالتا اهل ترکیه هست، متولد ترکیه هست و پارپورت ترکیه دارد.

      اگر در اینصورت امکان افتتاح حساب در هر کجای دنیا برای شرکتی که در سنت وینسنت ثبت شده وجود دارد لطفا من را راهنمایی بفرمایید

      حتی بانک انلاین هم باشد مشکلی ندارد

      • اگر صاحب امضای این شرکت پاسپورت ترک داشته باشد قضیه خیلی متفاوت خواهد بود و دست شما باز تر می شود.

        احتمال اینکه بتوان برای افتتاح حساب شرکتی در سیشل یا موریس اقدام کرد زیاد است. البته دقت کنید که موضوع این شرکت باید بررسی شود و ببینیم که چه حجم تبادل مالی خواهد داشت.

        همینطور ممکن است بتوانید از سرویس های نماینده مدیران و نماینده سهامداران نیز استفاده کنید که لایه های محافظتی شرکت را افزایش می دهد.

        • ممنون بخاطر پاسخ، ما مبادلات مالی زیادی از طریق این حساب نداریم چون حساب بانکی شخصی در سراسر دنیا داریم منتها برای رسمیت بخشیدن به این شرکت باید حتماحساب بانکی به نام آن باز کنیم . اگر انجام میدهید زحمتش را به شما بدهیم

           

           

          • خواهش میکنم.

            لطفا اسناد و مدارک شرکت ثبت شده را به واتساپ موسسه که در صفحه تماس با ما موجود است ارسال فرمایید.

            بنده سفارش میکنم که دپارتمان شرکت‌ها و بانکی بررسی کنند.

            بهترین پاسخ
        • سلام احتراما مدارک برای همکاران شما ارسال شد اما بعد گذشته بیش از یک هفته هنوز پاسخی دریافت نشد و حتی واکنشی به مدارک ارسالی هم داده نشد

          • با سلام و احترام ،

            در ظاهر بله اما در باطن در حال تعامل با چند بانک مهم در خصوص موضوع شما هستیم. اگر با بانکهای خارجی کار کرده باشید می دانید که سرعت پاسخگویی این روزها زیاد بالا نیست. در صورتی که از شرکت سنت وینسنت بیزنیس پلن هم دارید ارسال فرمایید که احتمالا سرعت کار را افزایش می دهد.

    • بله ارسال میکنم. ولی وقتی در پاسخ پیام بنده هیچ واکنشی نشان داده نمیشه، نه سلامی نه پیام دریافت نه هیچی .. حتی یک نقطه … من از کجا باید بفهمم در حال پیگیری هستید

      به هر حال ممنون ولی ما عجله داریم و نهایتا یک هفته دیگر فرصت داریم

      • در تاریخ 23 جولای از طریق واتساپ تاییدیه دریافت مدارک برای شما ارسال شده است.  به هر صورت ثبت شرکت به همراه حساب بانکی بسیار آسان تر از این است که در میانه راه وارد شویم. از اینها گذشته بانکها همچنان به دلیل پاندمی سرعت کندی دارند. در 72 ساعت آینده نتیجه به شما ابلاغ خواهد شد.

  2. سلام فعلا با پاسپورت ایرانی امکان افتتاح حساب شرکتی نیست یا اگر بشه بعد از یکی دو ماه می‌بندند حساب رو متاسفانه

به این سوال پاسخ بدهید