کسب و کار خانگی در امریکا

سوال

سلام، من باویزای f2 به امریکا اومدم و تخصص‌ام ساخت جواهرات هست، میخواستم بدونم راه اندازی کسب و کار خانگی، قرار دادن محصولات توی سایت های مختلف یا اینکه سایت خودم رو راه اندازی کنم، چه شرایطی نیاز داره؟

پاسخ ( 1 )

  1. درود بر شما ،
    همانطور که می دانید ویزای F2 یک نوع ویزای غیرمهاجرتی است که به افراد خانواده دانشجویان با ویزای F1 اعطا می‌شود. بنابراین، این ویزا برای همسر و فرزندان زیر 21 سال دانشجویان با ویزای F1 در ایالات متحده آمریکا صادر می‌شود.
    به طور کلی دارندگان ویزای F2 در ایالات متحده مجوز کار دارند و می‌توانند در ایالات متحده برای مدت محدودی کار کنند. با این حال، برای کار در آمریکا با ویزای F2 باید ابتدا مجوز کار از وزارت کار آمریکا دریافت کنید. برای دریافت این مجوز، کارفرمای شما باید برای شما یک پرونده‌ی مجوز کار ایجاد کند و آن را به وزارت کار آمریکا ارسال کند. بعد از دریافت مجوز کار، شما می‌توانید به صورت قانونی کار کنید.

    یکی از محدودیت‌های اصلی کار کردن با ویزای F2 این است که شما نمی‌توانید درآمدی از دولت آمریکا دریافت کنید. به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید به عنوان کارمند دولتی یا دریافت کننده‌ی کمک‌های اجتماعی فعالیت کنید. با این حال، شما می‌توانید به عنوان یک کارآفرین خصوصی فعالیت کنید و درآمد خود را از فروش محصولات یا خدمات ارائه شده توسط کسب و کار خود به دست آورید.

    توجه داشته باشید که برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در آمریکا به عنوان دارنده ویزای F2، شما باید مطابق با قوانین و مقررات مربوط به کسب و کارهای آنلاین در ایالات متحده عمل کنید. بسته به نوع کسب و کاری که می‌خواهید راه اندازی کنید، ممکن است به مجوزهای خاصی نیاز داشته باشید.

    به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید، باید اطمینان حاصل کنید که شما مجوز فعالیت تجاری معتبر در ایالتی که قرار است کسب و کار خود را در آن شروع کنید، دارید. همچنین، بسته به نوع کالاهایی که قرار است به فروش برسانید، ممکن است به مجوزهای خاصی مرتبط با بهداشت و ایمنی، محیط زیست و سایر موضوعات نیز نیاز داشته باشید.

    بهترین پاسخ

به این سوال پاسخ بدهید