گرفتن اقامت کاری کانادا با ویزای توریستی

سوال

درود بر شما ،

ضمن تشکر از سایت خیلی خوبتان که واقعا برای ایرانی های خارج از کشور مفید است میخواستم ببینم که آیا گرفتن اقامت کاری کانادا با ویزای توریستی ممکن است؟ من در خبرها شنیدم که یکی سری تغییراتی در قوانین انجام شده که در حال حاضر اگر ما در کانادا کار پیدا کنیم حتی اگر با ویزای توریستی رفته باشیم باز هم می توانیم بلافاصله ویزای توریستی را به اقامت کاری تبدیل کنیم. ممنون می شوم اگر در این خصوص توضیح بدهید.

با سپاس فراوان

پاسخ ( 1 )

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    درود بر شما دوست گرامی

    قوانین جدید کانادا اجازه می‌دهد که مسافران در حالی که ویزای توریستی دارند به دنبال کار بگردند و در صورت داشتن جاب آفر برای ویزا و اقامت کاری کانادا درخواست بدهند.

    ۲۴ آگوست ۲۰۲۰:  سازمان IRCC (سازمان مهاجرت کانادا) اخباری منتشر کرد که قصد دارد به کمک کارفرمایانی بیاید که هنوز در خصوص پیدا کردن نیروی کار با مشکل مواجه هستند. نتیجه این اقدامات تغییرات ماه فوریه بود که به دنبال آن دارندگان ویزای توریستی کانادا که در حال حاضر در کانادا هستند و پیشنهاد شغل معتبری دارند، می‌توانند برای ویزای کاری مخصوص کارفرمای خاص درخواست دهند و در صورت تایید، بدون ترک کشور، شروع به کار کنند.

    به‌روزرسانی ۲۸ فوریه ۲۰۲۳: کانادا قانون موقت تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت کاری را مجددا تمدید کرد. به موجب این سیاست موقت اگر اتباع خارجی که به کانادا سفر می‌کنند، پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند، می‌توانند بدون ترک کشور، درخواست ویزای کاری را به دولت تقدیم کنند و با گرفتن اقامت کاری کانادا در این کشور کار کنند.

    جزئیات بیشتر را در این مقاله بخوانید.

    بهترین پاسخ

به این سوال پاسخ بدهید