آسیب به بسته و شکایت از اسنپ

سوال

با سلام
بنده یکی از رانندگان اسنپ باکس هستم که حدود یک ماه پیش یک بسته جابجا کردم و در بین مسیر تصادف کردم و بسته خسارت دید در زمان تحویل کالا فرستنده به من گفت که حدود پانصد هزار تومان ارزش بسته است ولی بعد از یک ماه الان میگه که بیشتر از دو میلیون تومان ارزش بسته بوده الان هم شرکت اسنپ حساب منو بسته و هرچی کار میکنم بر میداره که خسارت بسته رو بده.
میخام از اسنپ شکایت کنم ولی نمیدونم چطوری این کارو بکنم
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

پاسخ ( 4 )

  1. با سلام و احترام

    در ابتدا باید قراردادی که با شرکت اسنپ دارید ، بررسی شود ، اگر همه مسئولیت های خسارت به بار با شرکت باشد می توانید شکایت کنید ، اما از طرف دیگر شما شخصا باعث بروز خسارت شده اید و به نوعی شرکت را متضرر کرده اید و از این رو بابت دریافت خسارت حساب شما را بسته اند .

    بهترین پاسخ
    0
    2022-08-16T15:40:53+04:30

    سلام.من دیروز یک مسافر سوار کردم و در حین سفر درخواست مسیرهای رفتن به مقصد را دور از نقشه به من ادرس میداد برای رسیدن به مقصد.که با مخالفت من روبرو شد و بعد شروع به بحث کرد یهویی چاقو در اورد و منو تهدید کرد که گفتم برو بیرون از ماشین من که بعد از کلی کلنجار شدن موفق به پیاده کردن و فرار از خطر شدم و بعد با تماس گرفتن تهدید میکرد تا دیر موقع که به کلانتری گزارش دادم.هم به کلانتری گزارش دادم و هم به خود اسنپ.اسنپ که هیچ کاری نکرد.و حتی تماس نگرفت که مرده هستم یا زنده.فقط کلانتری تماس گرفت با اون شماره که مزاحمت ایجاد میکرد و درخواست داد طرف بیاد کلانتری ولی بعد از ۲ ساعت هم در کلانتری حاضر نشد.

    من از اسنپ بابت امنیت ضعیف و حمایت در هر صورت از مسافر و مسدود کردن راننده که نوعی بی احترامی به راننده هست و طرز جوابدهی که طلبکارانه جواب میدن که راننده احساس پوچی میکنه و اهمیت خودشو پایین میبینه چطور میتونم شکایت کنم.ممنون میشم کمکم کنید

    • با سلام و احترام ،

      از مشکلی که برای شما پیش آمده متاسف شدیم.

      ما فقط می توانیم از دیدگاه حقوق و قانون به موضوع نگاه کنیم.

      دقت داشته باشید که شرکت اسنپ توانایی رسیدگی به جرائم افراد را ندارد و این موضوع در صلاحیت دادسرا است.

      میزان حمایت از رانندگان و رفتار حرفه ای اسنپ هم باید هر چه سریع تر توسط نهاد های مربوطه کنترل شود و بر آن نظارت گردد. به هر صورت اگر دادسرا تقاضای اطلاعات مسافر را از شرکت  اسنپ بنماید این شرکت موظف به ارائه اطلاعات است.

  2. سلام اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی واینترنتی هم میتونی شکایت ثبت کنید و بعدش دادسرا عمومی از هر دوطرف البته بستگی به قرار داد شما با اسنپ هم دارد

به این سوال پاسخ بدهید