آیا افتتاح حساب بانکی بین المللی مقدور است؟

سوال

با سلام
با توجه به اخطار موقتی که در برگه افتتاح حساب در فرانسه و چک و … درج شده مبنی بر نوسانات سیاسی ، ایا الان افتتاح حساب مقدور است؟حتی در دیگر کشور های اروپایی و اسیایی؟
اینجانب به افتتاح غیر حضوری یک حساب ارزی بین المللی بدون محدودیت سقف معاملات و مبادلات در هر کشوری که مقدور باشد نیاز دارم ، این امر چگونه میسر است؟
حتی اگر افتتاح حساب هم نشد یک شماره حساب که این مبلغ (با منبع معتبر) به دستم برسد؟چه راهکار عملی و قانونی و معتبری وجود دارد؟
سپاس از یاریتان

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    با وجود اینکه در اتحادیه اروپا قانون و مقررات جدید در خصوص ممنوعیت افتتاح حساب به نام ایرانیان به تصویب نرسیده است لیکن بانکها عملاً از افتتاح حساب بانکی به نام ایرانیان خودداری می کنند . حتی بانکهای بسیار کوچک از این کار واهمه دارند . 

    این موضوع سبب شده است که بسیاری از پروژه ها در خصوص ثبت شرکتها ، مهاجرت و امور قراردادهای تجاری در مجموعه خود ما معلق شود . با این وجود در حال حاضر ما افتتاح حساب در مانی پولو جمهوری چک را انجام می دهیم . یکی از شرکتهای معتبر مالی و اعتباری اروپا که خدمات وسیع و گسترده ای ارائه می دهد و حتی موبایل بانک و اینترنت بانک هم در اختیار شما قرار می دهد . 

    برای اطلاع بیشتر به صفحه زیر مراجعه فرمایید : 

    افتتاح حساب بانکی بین المللی در مانی پولو جمهوری چک 

به این سوال پاسخ بدهید