اختلاف در هزینه پرداخت گاز مصرفی آپارتمان

سوال

با سلام من مستاجر یک آپارتمان قدیمی ۴واحدی هستم که اکثرا شوفاژ خانه دارای خرابی است لذا مالک برای رفع این مشکل اقدام به نصب پکیج کرده و دیگر از شوفاژ خانه استفاده نمیکنیم ،حال پس از گذشت سه سال از این موضوع یکی از مالکان ، این موضوع را مطرح نموده که به جهت استفاده از پکیج ، شما باید دوبرابر سهم گاز مصرفی را پرداخت نماید لذا باتوجه به عدم هر گونه استفاده از امکانات شوفاژخانه و همچنین پرداخت کلیه هزینه های تعمیرات آن تا این تاریخ ، لطفا راهنمایی فرمایید آیا باید سهم گاز مصرفی دوبرابر پرداخت کنیم. لطفا ارشاد فرماییدبا عنایت به توضیحات فوق اساسا اینجانب مکلف به پرداخت هزینه مازاد بایت گاز مصرفی می با شم یا خیر (با توجه به عدم استفاده از شوفاژ خانه ) در صورت مثبت بودن جواب ، راهکار عملی جهت محاسبه و پرداخت وجه مازاد را نیز بیان فرمایید. پیشتراز الطاف شما سپاسگزارم

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام 

    هرگونه مقررات خاص در خصوص دریافت شارژ باید به تصویب مجمع عمومی ساختمان برسد و نمی توان به همین سادگی شارژ یکی از واحد ها را افزایش داد. 

    راهکار عملی ماجرا نظرخواهی از اکثریت مالکین واحدهای آپارتمانی است . به هر صورت شما از یکی از خدمات مشترک به دلیل نقض آن استفاده نمی کنید و این موضوع باید حل و فصل شود .  موضوع فقط شارژ‌ دوبرابر شما نیست بلکه خرابی شوفاژ ها و نقص اساسی ساختمان نیز هست که باید حل شود. 

     

به این سوال پاسخ بدهید