اخذ ویزا نامزدی امریکا

سوال

با سلام
بنده بدنباله اخذ ویزا نامزدی امریکا هستم – بنده با پارتنرم 4 ساله با هم هستیم و ایشون دو بار به ایران اومدن و عکس و فیلم و مستندات هم داریم . و سیتیزن امریکا هستن
مراحل رو میدونم ولی برای پر کردن فرم ها دقت بالایی نیازه
موسسه میتونن در این زمینه کمک کنن؟

پاسخ ( 1 )

  1. ویزای نامزدی (K-1) یک نوع ویزای غیرمهاجرتی است که به اشخاص خارجی اعطا می‌شود که قصد دارند با نامزد آمریکایی خود در آمریکا ازدواج کنند و سپس اقامت دائم در ایالات متحده را دریافت کنند.

    برای دریافت ویزای نامزدی، داشتن رابطه نامزدی با یک شهروند آمریکایی ضروری است. نامزد شما باید برای شما درخواست ویزای نامزدی را به سازمان مهاجرتی ایالات متحده (USCIS) ارسال کند. برای این منظور، نامزد باید برخی از مدارک را از جمله مدارک اثبات هویت، اطلاعات مالی و اثبات رابطه خود با شما را ارائه کند. همچنین، باید برای تکمیل فرایند ویزای نامزدی، مصاحبه با مقامات مهاجرتی آمریکا را نیز بگذرانید.

    اگر ویزای نامزدی شما تأیید شود و شما به آمریکا سفر کنید و با نامزد خود ازدواج کنید، بعد از آن می‌توانید برای دریافت ویزای اقامت دائم (Green Card) درخواست دهید. برای این منظور، شما باید شرایط مورد نیاز را برآورده کرده و مدارک مربوطه را ارائه کنید.

    متاسفانه ما در حال حاضر خدماتی در خصوص تکمیل فرمهای مهاجرتی K1 نداریم. البته شما اگر به همه سوالات فرم به صورت صادقانه پاسخ دهید و با کمی صبر و حوصله پیش بروید ، این موضوع مساله نیست که خودتان نتوانید از پسش بر بیایید.

به این سوال پاسخ بدهید