استفاده خصوصی از مشاعات

سوال

با سلام بنده مدیر ساختمانی با 224 واحد مسکونی هستم که هر واحد به صورت اختصاصی وبا قید در سند مالک دو باب پارکینگ دارا هست. متاسفانه یکی از ساکنین که مالک هم هست در قسمتی ماشین خودش را پارک میکند که نه تنها مربوط به مالکیت پارکینگهای ایشان نمیشود بلکه باعث سلب رفت وآمد سایر همسایگان نیز شده و جزء مشاعات مجموعه است. دوبار به ایشون اخطار کتبی دادیم و اعلام شد درصورت تکرار مجبور به اقدام قانونی خواهیم بود ولی ایشون با مراجعه به دفتر مدیریت نه تنها ادعای مالکیت مشاعات رو دارند و پس از اینکه متوجه شد در اعمال قانون مصر هستیم ابتدا دست بنده رو گرفتن و اصرار داشت من رو به بیرون از مجتمع هدایت کنه و اقدام به کتک کاری کنه و وقتی موفق نشد شروع به استفاده از الفاض رکیک و ناموسی کرد. بابت پیگیری استفاده غیر قانونی از مشاعات و حرفهایی که این آقا زدند چه باید کرد؟ ممنونم از راهنمایی شما

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام

    ابتدا توصیه می کنیم که اگر فحاشی در پیشگاه همکان اتفاق افتاده است علیه ایشان یک شکایت توهین طرح نمایید و به شهود استناد کنید.

    بعد از آن می توان از این فرد تحت عنوان تصرف قسمتهای اشتراکی ساختمان شکایت کرد و مطابق قانوون تملک آپارتمانها رای محکومیت ایشان را گرفت.

    اقدام کیفری بالا هم موجب تادیب ایشان خواهد شد.

    سوال یا ابهام دیگری دارید در خدمت شما هستیم.

     

به این سوال پاسخ بدهید