افتتاح حساب در بانک پرتغال

سوال

سلام، من برای افتتاح حساب در یک بانک خارجی معتبر میخواهم اقدام کنم، چند سوال دارم که خواهشمندم پاسخ کامل دهید، از آنجایی که هدف من از افتتحاح سپرده داشتن یک سرمایه امن در کشوری امن هست، چه میزان سرمایه میتوانم به این بانک انتقال دهم؟ آیا تضمینی از طرف شرکت شما برای امنیت این سپرده خواهد بود؟ برای افتتاح حساب من از چه آدرسی در بانک استفاده خواهد شد و اگر آدرس ایران نباشد این مورد در آینده دردسری نخواهد داشت؟ بانک های خارجی هزینه های مختلفی برای حساب ها به صورت مستمر دریافت میکنن، این هزینه ها برای این بانک به چه صورت خواهد بود؟ هزینه های داشتن دبیت کارت و تراکنش ها چگونه هست؟ آیا حساب ها مشمول مالیات هم می شوند؟ آیا هزینه دریافتی توسط شرکت شما قابل تخفیف هم میباشد؟ امکان بلوکه شدن حساب ها به هر دلیل سیاسی در آینده خواهد بود؟ ممنون میشم اگر سوالات را در اسرع وقت پاسخ دهید.

پاسخ ( 2 )

  1. با سلام و احترام 

    پاسخ سوالهای شما : 

    1- در فرض ارائه اسناد و مدارک مشروعیت سرمایه شما محدودیتی برای انتقال وجه ندارید.

    2- هیچ نهادی نباید عملکرد شخص ثالث را تضمین کند . این مساله غیرحرفه ای است. ما تنها وکالت شما را در افتتاح حساب به عهده می گیریم و تداوم رابطه شما با بانک بستگی به حسن عملکرد شما و رعایت قوانین و مقررات دارد .

    3- از آدرس ایران شما برای افتتاح حساب استفاده می شود. کلیه اطلاعات به تایید سفارت و کنسول گری پرتغال خواهد رسید.

    4- برای آگاهی از صورت ریز هزینه ها پیشنهاد می کنیم به وبسایت رسمی بانک میلینیوم مراجعه بفرمایید .

    5- حساب بانکی میلینیوم مشمول مالیات نمی باشد .

    6- هزینه وکالت در افتتاح حساب بانکی ، در حقیقت حق الوکاله وکیل بین المللی بوده و قابلیت اعمال تخفیف ندارد.

    7 – بلوکه شدن حسابها به دلایل سیاسی فقط در مورد اشخاص دولتی و وابسته به دولت اتفاق می افتد و در مورد اشخاص خصوصی مصداق ندارد . 

     

  2. سلام، سایت بانک به زبان انگلیسی نمیباشد، چطور میشه از هزینه های بانک برای حسابها اطلاع پیدا کرد

به این سوال پاسخ بدهید