تحویل ساختمان مسکونی

سوال

با سلام و تشکر فراوان
واحدی از ساختمان 5 طبقه تک واحدی خریداری کرده ام به مبلغ 900 تومن و مبلغ 600 تومن تا الان به فروشنده پرداخت کرم و 150 دیگر موقع تحویل واحد (یعنی 1 ماه دیگر) بایستی پرداخت کنم تا تحویل بگیرم و 150تومن دیگر به مدت 4 ماه پس از تحویل در دفتر خانه پرداخت خواهد شد حال فروشنده در زمان تحویل ملک اگر پایان کار نداشته باشدآیا میتوان واحد فوق را تحویل گرفت ؟
و دیگر اینکه فروشنده میخواهد عرض پارکینگ رو 2 متر و 15 سانتیمتر تحویل دهد در صورتی که عرض ماشین من 2 متر و 30 سانتی متر هست آیا میتوانم بابته این پارکینگ اعتراض کنم؟

پاسخ ( 2 )

  1. با سلام و احترام

    توجه داشته باشید که عموما تمام توافقات و جزئیات در مبایعه نامه ای که تنظیم شده ذکر می شود،با این حال در صورتی که پایان کار گرفته نشده باشد برای تحویل ملک مشکلی وجود ندارد و در ارتباط با پارکینگ ،قواعد و قوانین مربوط به شهرداری ملاک عمل است.

  2. با سلام و احترام

    معمولا در اینگونه معاملات بر طبق توافق و جزئیاتی که در مبایعه نامه آمده رفتار می شود ،اما در ارتباط با عدم دریافت پایان کار مشکلی برای تحویل گرفتن وجود ندارد،چرا که تعهد اصلی فروشنده تنظیم سند در زمان تعیین شده است،و در ارتباط با پارکینگ هم ضوابط و استاندارد های شهرداری ملاک است و اگر خلاف آن باشد میتوانید اعتراض کنید .

به این سوال پاسخ بدهید