ثبت شرکت و درخواست شریک

سوال

با عرض سلام و تقدیم احترام
بنده کاظمیان هستم دکتری تخصصی تجارت بین الملل
من یک شرکت بازرگانی معتبر در حوزه صادرات و واردات در ایران دارم، ولی متاسفانه همانطور که همه می دانید به لحظ تحریم از هر طرف دستمون بسته است.
حالا سوال من این است؟ من می توانم در امارات شرکت خودم رو ثبت کنم یا اینکه باید شرکت جدید ثبت کنم؟
و اینکه کدام نقطه از امارات برای کار من توجیه اقتصادی بیشتری دارد؟ آیا شرکت یا شخصی رو می شناسید که ما با هم یک شرکت مشترک ثبت کنیم؟ من تسلط کامل به زبان دارم. در ضمن آموزش تخصصی دوره های تجارت بین الملل رو هم به شریکی که بناست با هم کار کنیم به عهده من می باشد. من آموزش می دهم.
ممنون میشم اگر بنده رو راهنمایی بفرمایید

درود بر همه شما عزیزان

پاسخ ( 1 )

  1. درود بر شما جناب دکتر عزیز ،

    بله شما منعی بر ثبت شرکت در امارات ندارید اما اینکه این شرکت در منطقه آزاد ثبت شود یا در منطقه آفشور نیازمند این است که ما بیزینس پلن شما را به دقت بررسی کنیم و از اهداف شما مطلع باشیم.
    باید دید که آیا شما می خواهید در خاک امارات فعالیت کنید یا خیر همچنین تمایلی به استفاده از معافیت های مالیاتی دارید یا خیر.
    بنده در کانال یوتیوب خودم در خصوص تفاوت های مناطق آزاد و آفشور دبی صحبت کرده ام همچنین در وبلاگ اریکه عدل مقالاتی در مورد ثبت شرکت در امارات وجود دارد که شاید برای شما مفید باشد.
    در هر حال توصیه می کنم که با مراجعه به صفحه رزرو وقت مشاوره آنلاین یک وقت رزرو کنید تا مسائل شما به صورت کامل طی یک نشست ویدئویی بررسی شود.
    با تشکر

    بهترین پاسخ

به این سوال پاسخ بدهید