حساب بانکی شرکت آفشور در دبی

سوال

سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان موسسه اریکه عدل بنده چند سوال درباره شرکت آفشور و حساب بانکی شرکت آفشور در دبی دارم ممنون میشم جواب بدید.
1.با ثبت شرکت افشور در دبی حساب بانکی شرکتی میتوان افتتاح کرد؟مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی کد سوئیفت دارد؟
2.حساب بانکی شرکتی محدودیت در واریز به حساب دارد یا خیر؟ برای مثال ماهانه 5 میلیون دلار؟
3.آیا سوالی درباره منشاء پول پرسیده نمیشود؟و پول بلوکه نمیشود؟
4.چه کسی میتواند پول واریزی به حساب شرکتی را برداشت کند؟
5.بنده قصد دارم به نام خودم 100 درصد شرکت آفشور در دبی ثبت کنم خودم میتوانم پول واریزی به حساب شرکت را هر زمانی بخواهم برداشت و در دبی ملک خریداری کنم؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

منتظر پاسخگویی شما هستم.

پاسخ ( 3 )

  1. با سلام و وقت بخیر

    پاسخهای شما را طبق شماره های سوال عرض می کنم:

    1- افتتاح حساب بانکی شرکت آفشور در دبی امکان دارد اما برای ایرانیان با چالش های بیشتری مواجه است. پس از افتتاح حساب ، این حساب IBAN و Swift هم خواهد داشت (مثل همه بانکهای دیگر در دنیا) و می توانید برای آن کارت ویزا یا مستر نیز دریافت کنید.

    2- حساب بانکی شرکتی به طور معمول محدودیتی در واریز ندارد. اما در واریز وجوه باید به موضوع فعالیت شرکت و سرمایه ثبت شده هم توجه کرد. میزان ورودی ها باید با موضوع شرکت خوانایی داشته باشد.

    3- بنده همیشه می گویم در زمان تعامل با بانکهای خارجی و واریز وجه شما باید همواره آمادگی پاسخگویی به سوالات بانک را داشته باشید. شما باید مدارک منشاء پول را داشته باشید و بتوانید ارائه کنید. مدارکی مثل فروش ملک در ایران ، فاکتور ها و پروفرما ها و …
    به هر حال به خاطر داشته باشید که شما با یک نظام بانکی قانونمند طرف هستید. حساب بانکی شرکت آفشور هم در بانکهای رسمی کشور امارات افتتاح می شود

    4- اگر شرکت به صورت تک نفره ثبت شود مسلما مالک و مدیر شرکت حق برداشت دارد. اگر سهامداران و شرکا چند نفر باشند در خصوص این موضوع باید به اساسنامه و اسناد شرکتی رجوع کرد.

    5- بله شرکت شما می تواند با موضوع سرمایه گذاری در حوزه املاک ثبت شود و سپس اقدام به خرید ملک در امارات کند. از این منظر مشکلی نیست.

    امیدوارم پاسخ ها مفید بوده باشد. در هر صورت چون مبالغ شما بالاست ، تلاش کنید یک برنامه ریزی بسیار دقیق برای ثبت این شرکت و افتتاح حساب بانکی اش داشته باشید و حتما از کمک وکلا و مشاورین متخصص استفاده کنید.

  2. ممنون از پاسخگویی شما
    شما چ راهی پیشنهاد میدین که بنده با حساب شرکتی مبالغ بالا بدون سوالات بانک از قبیل منشاء پول پرسیده نشود انجام دهم.اگر شرکت سرمایه گذری در حوزه املاک ثبت کنم و ماهانه 5 میلیون دلار یا بیشتر از کشور های مثل قطر عمان کویت بحرین به حساب واریز شود و بنده اقدام ب خرید ملک در دبی کنم سوالی درباره منشاء پول پرسیده نمیشود.
    حقیقتا بنده یک اکانت بین المللی بدون محدودیت واریز وجه و بدون اینکه سوالی درباره منشاء پول شود لازم دارم پیشنهاد شما چیست در چه کشوری و آیا راهی وجود دارد؟

  3. با سلام ،
    خیر چنین امکانی از طرق قانونی وجود ندارد. به هر صورت این روزها قوانین مبارزه با پولشویی و سایر قوانین بانکی به صورت دقیق اجرا می شوند و در هر صورت بانکها در خصوص منشاء پول سوال می کنند.

به این سوال پاسخ بدهید