شکایت از اداره ای که در آن شاغلم

سوال

یادخدا و سلام؛یکبار از شما مشاوره خواستم که به دقت وحوصله پاسخ دادین. سپاسگزارم. اما سوال من : اداره شبکه بهداشت آمل از ماه تیر حقوق مرا قطع کرده است. من پس از اینکه در محل کار به قتل و آتش زدن تهدید شدم؛با دستور شفاهی و تلفنی مسئولان در محل کار اجازه حضور ندادند. شخصا چندین بار با مدیریت و حراست صحبت کردم تا شرایط بازگشت مهیا شود و در نامه ای مورخ 31/02/1397 در خواست بازگشت به شرط تامین امنیت را دادم. اما تاکنون پاسخی ندادند. با مسئولان وزارتخانه هم تلفنی گفتگو کردم .که گفتند: “مشکلی نداری وقتی حقوق میگیری ” که 2ماه بعد حقوق هم قطع شد. میتوانم به مرجع بالاتر مثلا دیوان عدالت اداری شکایت کنم؟ خودم تمایل به بازخریدی دارم اما نمی خواهم حق حقوق اداری و مالی من پایمال شود. چه اقدامی انجام دهم؟

پاسخ ( 2 )

  1. با سلام و احترام ،

    قبل از هر چیر بفرمایید که این مشکل چرا اتفاق افتاده است ؟ به عبارت دیگر چرا چنین وضعیتی در اداره شما وجود دارد ؟

    قطع کردن حقوق شما بادی بموجب حکم اداری اتفاق می افتاده ، اما به نظر می رسد قانونی پشت آن وجود ندارد. آیا در این مورد اطلاع دارید ؟

    لطفا برای جواب دادن در همین صفحه از دکمه ارسال پاسخ استفاده کنید .

    0
    2018-10-01T00:00:00+03:30

    سلام متشکرم.از پاسخ شما ای کاش اداره من همین قدر در پاسخ دهی به من مسئولیت و دقت به خرج میدادن . من هیچ گونه نامه و اطلاعیه ای دریافت نکردم و مردادماه متوجه قطع حقوق شدم.
    سرقت و تهدید من ،همه در ساعت غیر اداری رخ داد.
    شاید مشکلات خاص اداری من از اینجا شروع شده باشد؛ آبان 93در پی مطلع شدن از کمبود دارویی در قفسه دارویی تحت مسئولیت من و دو نفر از همکاران (که زن و شوهر هم بودن )با تذکر من و پیشنهاد خرید دارو از هزینه شخصی برای جبران کسری ،متاسفانه با فحاشی با من در گیرشده و در نهایت درگیری فیزیکی و آسیب به من بود.که من با 110 تماس گرفتم ؛ اما صورتجلسه ای به من ندادن .پس از چند روز در طی جلسه ای از طرف حراست و واحد حقوقی و معاونت بهداشتی وقت و امور اداری به عذر خواهی بابت تماس با 110 وادار شدم .در ماه آذر 94به تهدید تلفنی دریافت نمودم. مبنی بر اینکه “در مسیر کار دفنت میکنم و مادرت رابه عزایت مینشانم “و جملات زشت دیگر . که به اطلاع به حراست رسید .اما کاری انجام نشد.چون به همراه شخصی من ودر ساعت غیر اداری بود شخصا به کلانتری رفته و شکایت کردم .نتیجه این شد پرونده با صلح مختومه شد در حالیکه من تاکنون از هویت فرد یا افراد تهدید کننده مطلع نشدم
    در مرداد 94 خانم مراجعه کننده ای در محل کار با فحاشی و تهمت و افترا باز هم مساله ساز شد (این خانم مادر بارداری بودن که برای مراقبت های بهداشتی مراجعه نمیکردن و من با پیگیری قانونی وی را با انجام مراقبت وادار نمودم )او با این کار به خیال خود قصد تلاففی داشت . در ماه بهمن 94 پزشک خانواده مسئول این مراقبتها با اتهام اینکه من در انجام مراقبت همین خانم کوتاهی کردم به محل کار من آمده و با پرخاشگری و پرتاب وسایل میز کار من و گفتن جملات توهین آمیز “تو دیوانه ای ” و “تو مشکل داری ” و …. من همه مسایل را هم به حراست شبکه آمل و واحد بازرسی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اطلاع دادم اما تاکنون پاسخی نگرفتم جز اینکه مرا به “اخلاق تند و “پارانوئید”متهم کردند و به کارشناس بهداشت روان ارجاع دادند.تا اینکه اتفاق مورخ 5بهمن 96 رخ داد و سایر ماجرا که به اطلاع شما رساندم

به این سوال پاسخ بدهید