شکایت از پدر

سوال

با سلام و خسته نباشید:
من با پدرم مشکلات زیادی دارم. من 31 ساله هستم، مجرد، فوق لیسانس هنر و متاسفانه بیکار. پدرم مدام منو به دلیل بیکاریم، تحقیر می کنه و از الفاظ نامناسب استفاده می کنه. فحاشی های رکیک می کنه و درگیری های فیزیکی داریم و خونه رو به آشغالدونی تبدیل کرده و الان مدتیه که مواد غذایی رو از من دریغ کرده و نمی ذاره استفاده کنم و تهدید کرده که از خونه بیرونم می کنه. حرف هیچ کس از اعضای خانواده رو هم قبول نداره. من فرزند طلاق هستم و مادرم از بچگی با ما زندگی نمی کنه. من می خواستم از ایشون شکایت کنم و جدا بشم و ببینم آیا حق و حقوقی به من تعلق می گیره یا نه. در ضمن خونه ای که توش زندگی می کنیم به نام من هست اما تا زمان مرگ ایشون من حق فروش ندارم. می خواستم از شما تقاضای کمک و راهنمائی داشته باشم.
با سپاس و احترام و آرزوهای خوب

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    شما می توانید از پدرتان بابت ضرب و شتم شکایت کنید و در مرحله بعدی از ایشان نفقه مطالبه کنید. 

    اما موضوعی که شما به آن اشاره می کنید موضوعی نیست که هر روز در دادگاه ها اتفاق بیفتد لذا توقع نداشته باشید که همه چیز به نفع شما پیش برود. 

    توصیه ما این است که روی پای خود بایستید هر چند به شختی و مصیبت. کاری که در حال حاضر اغلب جوانان ما در حال انجام دادن ان هستند. دادگاه و احکام آن فعلان کمک زیادی نمی تواند به شما بکند. به خودتان متکی باشید. 

     

    بهترین پاسخ

به این سوال پاسخ بدهید