شکایت حقوقی ملکی

سوال

سلام وخسته نباشی خدمت شما دایی بنده یک مغازه در چند سال قبل در بازار تهران خریداری نموده که این مغازه از پدر به پسر واگذار شده وپسر به دایی بنده واگذار نموده ومدارک محضری هم موجود میباشد ودر همین زمان که برای تحویل مغازه وجود داشته صاحب قبلی مغازه فوت میکند ودایی بنده نیز دچار سکته میشود وکمی طول میکشد تا بخواهد مغازه را تحویل بگیرد ولی در زمان تحویل مغازه شاگرد صاحب قبلی مغازه ادعای مالکیت میکند ومغازه را تحویل نمیدهدوبعد از ان چندین بار شکایت کردیم ووکیل گرفتیم که یا کار بلد نبودن یا با طرف مقابل روی هم ریختن وشکایت را خراب کردن وحالا به دنبال وکیل یا شخصی هستیم که بتواند به طور تضمینی وصددرصد این کار را انجام دهد وفعال وبا تجربه کافی باشد وفقط به دنبال برد در پرونده باشد وبا طرف مقابل دست به یکی نکند وبه طور تضمینی وهرچه سریع تر مغازه را به ما تحویل دهد لطفا راهنمایی فرماید با تشکر

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    اگر مدارک مستند دال بر مالکیت مغازه به نام دائی مرحوم شما وجود داشته باشد و شخص ثالثی از تحویل مغازه به ورثه قانونی مالک خودداری کند ، ممکن است بحث تصرف عدوانی و خلع ید مطرح شود . 

    نکته ای که باید خدمت شما عرض کنیم این است که شکایت فقط در امور کیفری مطرح است و ما در امور حقوقی از اصطلاح طرح دعوی استفاده می کنیم. بنابراین اصطلاح شکایت حقوقی ملکی صحیحی نیست. 

    دقت داشته باشید که برای کلیه پرونده های قضایی باید به موسسات و دفتر حقوقی معتبر مراجعه کرد. پرونده های قضایی در اریکه عدل به توسط هیات سه نفره وکلا رسیدگی می شوند . هر چه که یک دفتر حقوقی سازمان یافته تر باشد ، احتمال ارتکاب اعمال غیر حرفه ای کاهش می یابد . چرا که هدف تحقق نتیجه است . 

    شما می توانید با دفتر موسسه تماس گرفته و وقت حضوری رزرو کنید. اگر امکان موفقیت در پرونده بالا باشد موسسه پرونده را از شما خواهد پذیرفت. 

     

     

به این سوال پاسخ بدهید