صحنه سازی تصادف حتما بخونید حتی اگه جواب هم ندادید شاید جالب باشه .

سوال

با سلام و خسته نباشید. چندی پیش در خیابان عابری پیاده به خودروی اینجانب حمله نمود از سمت شاگرد و از انتهای گلگیر من شروع به تخریب عمدی نمود در حالیکه من در ترافیک شدیدی بودم و خودروی بنده متوقف بود. عابر پیاده خانم بود.
وقتی از ماشین پیاده شدم 5 تا مرد همراه این خانم بودن شروع کردن داد و بیداد کردن وای تو خانومو زدی با ماشین از رو پاش رد شدی . تا دیدن من تصادف رو قبول ندارم خانوم به همراه یک دختر جوان که ادعا میکرد دخترش هست من رو مورد ضرب و شتم قرار دادند و 5 تا مرد همراهشان علیه ما جو سازی میکردن به بقیه مردم میگفتن راننده از رو پای خانم رد شده میخواست فرار کنه. بگذریم حالا که اجازه نمیدادن با مامور تماس بگیریم و اصرار داشتن من شخصا این شخص را به بیمارستان منتقل کنم. وقتی مردم منو از زیر مشت و لگد این دونفر نجات دادن ، شروع کرد با مشت لگد به ماشین من کوبیدن تا خودش را زخمی کند و سر و کله ی خودشو چنگ میزد. مثل این دیوونه ها و کارای دور از شان از خودش نشون میداد یعنی بی حیایی کامل واسه جلب توجه .خلاصه مامور اومد همراه با افسر راهنمایی رانندگی . چون تصادفی نبود،افسر راهنمایی رانندگی گزارشی کتبی نوشت مبنی بر اینکه تصادفی صورت نگرفته و درگیری بوده. ولی شخص عابر اعتراض به نظریه ی کارشناس سر صحنه نمود و کارشناس 3 نفره گرفت. حالا ادعای اون شخص : شب حادثه اون فرد ادعا کرد من فرمون را به سمت راست خودرو گرفتم و از روی پای ایشان رد شده ام ، در حالیکه من در توقف بودم .
ادعای اون شخص جلو کارشناسان سه نفره : ادعا کرد من قصد دور زدن از بلوار را داشتم و به سمت چپ فرمون گرفتم و خودش رو خط عابر پیاده بوده لذا سپر ماشین من خورده به زانوش .
در حالیکه فرد از سمت انتهای شاگرد به خودروی من حمله کرده و آثارش کاملا مشهود هست .
تخلفاتی که در این پرونده صورت گرفته : عدم توجه کارشناسان سه نفره به فیلم تهیه شده، عدم توجه به اظهارات فرد عابر در شب حادثه ، عدم توجه به اظهارات این خانم در جلوی خودشان ، تخلف پزشکی قانونی مبنی بر تفکیک نامه ی پزشکی (پزشکی قانوی گفته از نیم تنه به بالا واسه درگیری و ضرب و شتم هست و از نیم تنه به پایین ماله تصادفه) در صورتی که من زیر مشت و لگدشون بودم و اون شخص همونجا داشت خودزنی میکرد، تخلف قاضی پرونده مبنی بر افزایش بزه اجتماعی و به نتیجه رساندن حتمی پرونده با جبر به اینجانب مبنی بر پذیرش تصادف .
قاضی تصادفات به من جبر کرد که تصادف را قبول کن اعتراض مجدد نزن واسه کارشناس 5 نفره . فقط پول بیخود دادن هست . کوپن بیمه را بده بزار شرکت بیمه خودش هزینه کنه و افسر تحقیق را بفرسته .
حالا میخوام بدونم چجوری میشه از اینجور قاضی فاسد و کارشناسان بیسواد که در راستای افزایش بزه اجتماعی فعالیت دارن شکایت نمود ؟ کسی که از سمت شاگرد به ماشینی که در توقف کامل بوده حمله کرده و تخریب انجام داده ، و آثارش مشهوده ، اونوقت کارشناسان بی سواد با میل باطنی خودشان در کروکی عابر پیاده رو جلوی ماشین من و رو خط عابر پیاده رسم کرده اند و ماده 200 و خورده ای قانون مبنی بر عدم توجه به جلو برای من اعمال کرده اند . کارشناسان و قاضی مربوطه شخصا به من گفته اند که ما میدانیم تصادفی صورت نگرفته اما با توجه به اهمیت عابر پیاده در قانون ایران ما مجبوریم کروکی را جوری بکشیم تا شما مقصر باشی چون فرد نامه ی پزشکی قانونی داره .
امیدوارم خندتون نگرفته باشه از این دادرسی آب دوغ خیاری .

پاسخ ( 2 )

  1. با سلام  احترام

    ضمن ابراز تاسف از موقعیتی که ایجاد شده ، باید عنوان نمود که شما می توانید به نظریه تیم کارشناسی اعتراض کنید و با اثبات عدم بی دقتی و اهمال از ناحیه خود مقام قضایی را مجاب به اعمال نص قانون کنید، علی ایحال اثبات شرایط در این موضوع اهمیت فراوانی دارد .

  2. با سلام  احترام

    ضمن ابراز تاسف از موقعیتی که ایجاد شده ، باید عنوان نمود که شما می توانید به نظریه تیم کارشناسی اعتراض کنید و با اثبات عدم بی دقتی و اهمال از ناحیه خود مقام قضایی را مجاب به اعمال نص قانون کنید، علی ایحال اثبات شرایط در این موضوع اهمیت فراوانی دارد .

به این سوال پاسخ بدهید