ضرر و زیان و خسارت خودرو در اثر تصادف

سوال

سلام و وقت بخیر
ما پارسال تصادفی در جاده ی قروه به همدان کردیم یک خانم از پشت خیلی بد زد به ماشین صفر ما و برای دریافت خسارت از ایشان شکایت کردیم بعد از چند ماه دوندگی وقت رای قاضی رسید اما هر بار به نوعی مثل ناقص بودن مدارک و امثالهم سرباز زدند و تاکنون هنوز با وجود تکمیل پرونده قاضی رای نمی دهد انقدر پیگیری کردیم و با بدرفتاری مواجه شدیم خسته شدیم میگویند بیا حضوری پیگیری کن ما تهران هستیم و اون خانم قروه یکبار هم برای دادگاه رفتیم اما دارن اذیتمان میکنن و علت را که جویا میشویم منش میگوید من به قاضی میگم نمیدونم چرا رای نمیده.خواستم راهنمایی بفرمایید باید چه کار کنیم آخه گرفتار شدیم.
خیلی ممنون خدا الهی خیرتون بده

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام ،
    بحث اطاله دادرسی یکی از موضوعاتی است که قوه قضاییه کشور ما به شدت به آن مبتلاست. علت اینکه چرا هنوز در پرونده شما رای صادر نشده است مشخص نیست و نیاز به مطالعه پرونده و سوابق آن دارد. البته شما در سامانه ثنا باید مواردی همچون « وقت نظارت » و اینها را ببینید یا اینکه ببینید که دادگاه اصلا جلسه ای تشکیل می دهد یا خیر.
    در عمل تنها راه حل این ماجرا پیگیری مداوم و مستمر از شعبه است تا بالاخره دادگاه را مجبور به صدور رای و تعیین تکلیف کنید.

به این سوال پاسخ بدهید