طریقه شکایت از اسنپ

سوال

باسلام. من حدود یک ماهی می باشد که ازطریق یکی از نماینده شرکت اسنپ درمیدان فاطمی ثبت نام اولیه وبعد برای تحویل مدارک به سرای اندیشه واقع در عباس آباد رفتم.تمامی مدارکی که دربرگه تبلیغات اولیه وهمینطور توسط کارشناس خواسته شده بود را تحویل دادم(کپی کارت ملی.کپی کارت موتور.کپی گواهینامه.آدرس منزل وضامنین.سفته)بعداز ثبت نام کارشناس ازمن خواست کپی برابر اصل سند موتور را تحویل دهم که بنده اعتراض کردم بجهت اینکه توضیحات را باید اول میدادن نه اینکه دریک مرحله من درخیابان توسط نماینده شان ثبت نام شوم(20دقیقه زمان)وبعد درمرحله دوم درسرای اندیشه(40دقیقه)درآخرکار درخواست جدید ازمن داشته باشند.
الان هم حساب کاربریم مسدود شده وبه من می گویند برای تحویل کپی سند باید حضوری بروم خیابان گاندی.
خواستم بدونم چطوری می تونم ازاسنپ بابت توضیحات ناقص درابتدای کار که باعث شد وقت من گرفته شودوهمینطورهزینه بر باشه چکار می تونم بکنم

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام

    دوست گرامی به طور کلی هنوز مرجع مشخصی برای شکابت از کسب و کار های اینترنتی وجود ندارد. مخصوصا مورد شما که مرتبط با خدماتی که این شرکتها به مشتری ارائه می دهند نیست.

    در نتیجه شما باید به دادگاه های عمومی مراجعه کنید و خساراتی که به شما وارد شده است را مطالبه کنید. البته مراجعه به دادگاه ها زمان بر و هزینه بر است و فکر نمی کنم در مورد شما این کار منطقی باشد.

به این سوال پاسخ بدهید