عدم پرداخت پاداش همکاری شرکت اسنپ

سوال

درود
بنده از رانندگان اسنپ هستم و چندی پیش از طرح های همکاری اسنپ که همیشه هم هست و بعضی اوقات شرکت کردم و تونستم پاداش رو بگیرم ، شرکت کردم و اتفاقا این بار هم موفق شدم ، روزهای ۲۶ آذر تا ۲۹ آذر مجموعا در پنج طرح شرکت کردم و موفق شدم ولی در تماس با پشتیبانی و اعمال تیکت در سیستم جواب قانع کننده و مستدلی از بابت پرداخت و دیرکرد در پرداخت دریافت نکردم ، به صورت روتین چه صوتی و چه سیستمی جواب این هست :
کاربر گرامی، با تشکر از پیام شما، پاداش های مربوط در حال بررسی میباشد. توجه داشته باشید محاسبه پاداش ها نهایتا تا یک هفته بعد از اتمام طرح زمانبر خواهد بود، در صورتیکه واجد شرایط باشید پاداش اعلام شده به اعتبار شما واریز خواهد شد.
زمانی که از پشتیبانی پرسیدم واجد شرایط یعنی چی فرمودند که به سفرهای کوتاه تعلق نمیگیرد ، من هنگ کردم که خودمو ماشین رو پاره کردم که مثلاً از یک بعد از ظهر تا هشت شب بیست تا سفر برم ، بعد اینطوری ؟ من حقمو میخوام همین .
پیغام دادم که اگر شک دارند یا دلایلی بابت رد صلاحیت بنده در گرفتن پاداش دارند باید و حتما باید به خود من هم اعلام کنند نه یک پیام تکراری برای ما بفرستند . هیچ کجا نیومده که سفر کوتاه نباید قبول کنید یا هزینه سفر کمه قبول نکنید . اصلا شنیده بودم که این طرح تشویقی برای این هست که سفرهای کوتاه و کم هزینه هم از طرف رانندگان قبول بشه تا همه از تاکسی اینترنتی استفاده کنند . من و اسنپ نمی‌تونیم برای مسافر تکلیف تعیین کنیم که مثلاً چرا از دم خونتون تا دو تا کوچه بالاتر چرا ماشین گرفتی .
لطفا و خواهشاً راهنمایی بفرمایید

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام ،

    شرکت اسنپ یا بهتر بگوییم شرکت شرکت با مسئوليت محدود « ايده گزين ارتباطات روماک به شماره ثبت ۴۵۹۱۱۷ و شناسه ملي ۱۴۰۰۴۳۳۴۴۴۹ » هم در مقابل دیون مالی خود باید پاسخگو باشد.

    در صورتیکه هنوز موفق به وصل طلب خود از شرکت مربوطه نشدید و برای این موضوع اسناد و مدارک مستدل دارید می توانید با مراجعه حضوری به دفاتر الکترونیک خدمات قضایی نسبت به طرح دادخواست مطالبه وجه علیه شرکت با مشخصات فوق اقدام کنید.

    بهترین پاسخ

به این سوال پاسخ بدهید