مزاحمت یک نفر برای برادرم و دعوا و ضرب و شتم

سوال

سلام وقت بخیر
حدود یکماه پیش چن نفر ب برادرم حمله میکنن و دعوا راه میندازن و چاقو ب سر برادرم میزنن برادرم شکایت میکنه اما پزشک قانونی نرفته ب همین دلیل دادگاه هم گفته ک دلیل کافی برای اظهاراتش وجود نداره و قضیه منتفی شده دیشب دوباره اون آقا ، بردارم رو توی خیابون میبینه و دوستاش رو اونطرف خیابون نگه میداره و خودش میاد جلو برای دعوا ، و برادرم تا میبینه ایشون داره میاد سمتش چاقویی ک همراهش بوده رو بیرون میاره و پشت گردن اون آقا رو چاقو میزنه و میترسه و فرار میکنه، و پلیس میاد و همونجا اون آقا شکایت میکنه و صورت جلسه میکنن
الان میخاستم بهم مشاوره بدید ک ما شکایت کنیم ک ایشون دست از سر برادرم برنمیداره یا ن
اصلا چیکار باید بکنیم ؟؟

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام

    پرونده های درگیری و دعوا وقتی که پای جراحت و خونریزی به میان می آید بسیار حساس و پیچیده می شوند. حالا احتمالا ایشان از حقوق خودش آگاه بوده و بلافاصله از کلانتری یا دادسرا نامه معرفی به پزشکی قانونی و اخذ طول درمان و … را گرفته است.

    اکنون باید برادر شما بعنوان متهم در دادگاه از خودش دفاع کند چون او نمی تواند به پرونده قبلی که  دادگاه حکم به بی حقی او داده استناد کند.

    امیدوارم که ایشان سابقه کیفری نداشته باشند و بتوانند با حبس تعلیقی یا در فرض خوشبینانه جریمه نقدی این مشکل را پست سر بگذارند. به هر حال اولین توصیه ما اخذ رضایت شاکی خصوصی پرونده است تا از میزان سنگینی اتهام کاسته شود.

    برای شما و برادرتان آرزوی موفقیت داریم.

به این سوال پاسخ بدهید