نحوه تاسیس شرکت LP در کانادا

سوال

با سلام اینجانب به عنوان مالک یک شرکت فعال در حوزه IT در ایران قصد تاسیس شرکت LP در کانادا را دارم تا بتوانم از مزایای آن برای توسعه تجارت خود اقدام نمایم (به عنوان مثال واردات قطعات مورد نیاز یا صادرات خدمات IT) خاهشمند است در خصوص شرایطْ هزینه هاْ مزایا و محدودیت های این امر راهنمایی فرموده و در صورت نیاز نسبت به انجام مراحل ثبت اقدام فرمایید
تلفن همراه 0915513770

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با تجربه طولانی خود در زمینه حقوق شرکتها در اروپا و کانادا شرکتهای ال پی را با تمهیدات امنیتی ویژه برای ایرانیان ثبت می نماید . به همین خاطر وکلای شرکتهای ما از سیستم نمایندگی در شرکتها استفاده می کنند که منافع ایرانیان را به بهترین شکل تضمین می کند .

    تلاش ما این است که این شرکتها هیچ گاه صرفا به خاطر اینکه به نام ایرانیان ثبت شده اند ، موضوع تحریم واقع نشوند و همچنین از مالیاتهای سنگین نظامهای اروپایی و کانادایی در امان باشند . 

    شرکتهای ال پی در حال حاضر محبوب ترین ساختارهای شرکتی جهان است چرا که نه سرمایه دارد و نه مشمول مالیات است . از تسریفات سنگین بقیه شرکتها و کارهای اداری سالیانه خسته کننده هم خبری نیست . این 

    هزینه ثبت شرکت ال پی به همرا هیک سال پشتیبانی کامل وکلا در تاریخ نگارش این متن حدوداً 6700 دلار کانادا می باشد که برای شرکتی که اسناد آن به تایید معاهده آپوستیل می رسد و در حدود بیش از 120 کشور موجودیت دارد مبلغ بسیار مناسبی است .

    در صورتی که قصد دارید گام بسیار بزرگی برای آینده کسب و کارتان بردارید ، همین حالا نسبت به ثبت شرکت ال پی اقدام نمایید . 

به این سوال پاسخ بدهید