کلاهبرداری و ثبت شرکت بدون حضور فیزیکی ما

سوال

با سلام و عرض احترام                                                                                        در بهمن نود و چهار با یک برگه کپی کارت ملی و شناسنامه خودم و همسرم عده ای به اسم گرفتن وام میلیونی ‘تنها با یک برگه انتقال اعضای هییت مدیره شرکتی به نام ما انتقال دادند’بعد از گذشت چند ماه اقایان به ما اطلاع دادند که قضیه منتفی هست و کار به مشکل خورده’اما بعد از مدتی با تحقیق خدومون از سایت اینترنتی ثبت شرکتها متوجه شدیم که شرکت به نام ما تغییر نام داده بدون حضور فیزیکی خودمون’چون از قبل به ما گفته بودن باید به دفاتر رسمی مراجعه کنیم و با حضور خودمون این نقل و انتقالات انجام بگیره’ ولی نهایتا بدون حضور و اطلاع ما شرکتی که بدهی مالیاتی داشت به نا ما زده شد وو دست از قضا ما هم درحال خروج از ایران بودیم’حالا با گذشت دو سال اطلاع پیدا کردیم که حسابهای بانکی ما مسدود و خود ما هم ممنوع الخروج شدهایم به علت بدهی مالیاتی’ لطفا راهنمایی بفرماییدو لازم به ذکر است که در نبود ما در ایران در طی دوسال متوجه شدیم که این شرکت واردات سنگینی انجام داده و بدون حضور من و همسرم که مدیرعامل شرکت هست این شرکت کلاهبردار اقدام به فعالیتهای وارداتی کرداه اند

بهار

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    قبل از هر چیز باید خدمت شما عرض کنیم که برای هرگونه مشاوره یا راهنمایی بهتر است یک وکیل مجرب امور شرکتها کلیه اسناد و مدارک شما را مطالعه کند و شرح دقیق ماوقع را از شما جویا شود . 

    در موردی که می فرمایید احتمال وقوع جرم جعل و کلاهبرداری هست. شما بایستی اثبات کنید که اراده ای در خصوص مالکیت و قبول سمت در شرکت موضوف نداشته اید. به طور خلاصه اولین اقدام برای رهایی از جرائم مالیاتی و بدهی های آن شرکت اثبات این موضوع است که شما عملا در این شرکت حضور نداشته اید . 

    پس از این مرحله باید به جرائم و تخلفاتی که آن افراد مرتکب شده اند رسیدگی شود . شما در آستانه یک واقعه بسیار خطرناک هستید که هر ثانیه که از دست می دهید ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود . ممکن است تمام دارایی شما در کشور مصادره شود و خودتان هم مجرم شناخته شوید .

    با دپارتمان شرکتها در موسسه اریکه عدل تماس بگیرید ( 02126411750 – 02126411906 )  . یک وقت مشاوره رزرو کنید و به همراه کلیه مدارک و اسناد حضور یابید . 

     

به این سوال پاسخ بدهید