گوگل پلی

سوال

با سلام و عرض ادب

با توجه به نوسانات سیاسی اخیر که امکان ایجاد حساب بانکی بین المللی دیگر میسر نمی باشد آیا امکان ثبت شرکت بین المللی هم همینگونه دیگر میسر نمی باشد ؟

سوال بعدی این است که شما جایگزین حساب بانکی بین الملل را مانی پولو معرفی کردید آیا با این مانی پولو هم می توان به فعالیت فروش برنامه های پولی پرداخت یعنی به گوگل پلی و اپ استور برای واریز درآمد این حساب بانکی مانی پولو را ثبت کرد ؟؟

در کل آیا با این نوسانات سیاسی اخیر می توان مثل قبل با ثبت شرکت محدود در اسکاتلند یا کانادا ولی ایندفعه به جای حساب بانکی آفشور از مانی پولو استفاده کرد و به بازار های جهانی راه پیدا کرد ؟؟

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    ثبت شرکت ال پی در کانادا و ثبت شرکت ال پی در اسکاتلند با سیستم نمایندگی ( Nominee )  همچنان امکان پذیر و در حال انجام است . افتتاح حساب بانکی برای این شرکت هیچ مانعی ندارد منتها مشکل زمانی بروز می کند که امضا کننده حساب شرکت شخص ایرانی است ! حساب بانکی را نیز می شود با سیستم نمایندگی افتتاح کرد اما هزینه بردار است . چرا که تمامی مسئولیت های حساب بانکی متوجه نماینده حقوقی بوده و به این سادگی ها نماینده ها زیر بار قبول مسئولیت نمی روند . 

    حساب بانکی مانی پولو یک حساب مالی جامع است اما این موضوع که مورد پذیرش گوگل قرار خواهد گرفت یا خیر محتاج بررسی مورد به مورد است . به هر حال فعالیت در گوگل پلی یک پروژه حساس حقوقی است که باید با مشورت و نظارت وکلا انجام شود . 

    شما با شرکت بین المللی امکان عقد قرارداد با گوگل را بدست می آورید فقط باید راهی برای دریافت وجود حاصل از فروش برنامه ها پیدا شود . باور بفرمایید ما در چند ماه گذشته شاید 10 وضعیت مختلف در خصوص ایرانی ها داشته ایم ، هیچ مساله ای ثبات ندارد . همه چیز در حال تغییر است شاید تا چند روز آینده مجددا امکان افتتاح حساب مستقل فراهم شود .

    نتیجه گیری اینکه شما با شرکت بین المللی شخصیت حقوقی بین المللی بدست می آورید که با لایه های محافظتی که وکلای ما برای آن اندیشیده اند هیچ گاه ثبات خود را از دست نخواهد داد . با کمی صبر و تحمل می توان یک کانال پرداخت مطمئن نیز برای این شخصیت حقوقی دست و پا نمود . 

به این سوال پاسخ بدهید