خرید خودرو ار دیوار

سوال

با سلام و احترام

خودرویی از سایت دیوار خریداری کرده ام که فروشنده ادعا نموده بود از هر لحاظ بسیار سالم است. در اولین دیدار خود را نظامی معرفی کرد وبه دلایلی که آورد از نشان دادن اسناد ماشین و هویت خود امتناع نمود. پس از حضور در دفتر اسناد و دادن وکالت فروش به سرعت از محل متواری شد. پس از رویت سند و مطالعه آن پی بردم که ماشین اتاق تعویض و فاقد بیمه و معاینه فنی است که بر خلاف حرف و وعده فروشنده بوده است. تمام پول ایشان پرداخت شده و در پیام های ارسالی در جواب سوال علت خلف وعده گفته یادم رفته بگویم ماشین این اشکالات را دارد. در کل ماشین خراب را به جای ماشین سالم و بقیمت سالم فروخته است. با توجه به اینکه آگهی مربوط به سایت دیوار که در آن ادعا نموده ماشین کاملا سالم و بدون ایراد است و همچنین پیامکهای ارسالی ایشان که اعتراف می نماید ایرادات و اشکالات خودرو را کتمان نموده، موجود می باشد. چه اقداماتی میشود علیه ایشان انجام داد؟ ( قولنامه ننوشته بود و شاهد دو نفر مکانیک بود که ماشین را قبل از خرید به ایشان نشان داده بود ولی حرفی از ایرادات نزده بودند و برگه کارشناسی نداده اند، حالا حاضر به شهادت دادن نیز نیستند).

ممنون از راهنمایی های ارزشمند شما

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام 

    شما می توانید علیه فروشنده دادخواست بدهید یا معامله را فسخ کنید و یا اینکه ما به التفاوت خودروی سالم و معیوب را مطالبه کنید .

     بهتر است قبل از هر کاری اوضاع خودرو را در شورای حل اختلاف تامین دلیل کنید تا بتوانید معیوب بودن خودرو را به راحتی اثبات کنید. 

     

به این سوال پاسخ بدهید