اینجانب به عنوان فنی وارد شرکت رنگ سازی شدم که قرار بر این شد با دادن 7 درصد از سهام شرکت مسیولیت بخش فنی به اینجانب واگذار کنند که البته در بدو ورود 17 درصد بود ولی بعد از مدتی به بهانه هایی به 10 درصد و سپس به 7 درصد کاهش دادند. که در ابتدا با 3 نفر

سوال

که در ابتدا 3 نفر عضو هیات مدیره بودیم ولی بعد سرمایه گذار اصلی به بهانه مشغله زیاد کاری اسم خود را از هیات مدیره خارج کرد. اکنون بعد از گذشت 2 سال هیچ گونه شفافیت مالی و بیلان کار ارایه نشده است و به بهانه های واهی از این کار شانه خالی می کنند. و هیچ گونه حق و حقوقی به این جانب با بت سهامداری داده نشده است. خواهشمند است این جانب را راهنمایی بفرمایید با توجه به اینک احتمال تبانی این دو شریک با هم داده می شود. حال بنده قصد جدا شدن دارم و ممکن است نتوانم به حق و حقوق واقعی برسم.

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام

    توضیحاتی که ارائه نموده اید ، به صورت کلی بیان شده ، چرا که برای بررسی دقیق موضوع نیاز به جزئیات بیشتر است ، با این حال با توجه به شرایطی که توصیف نموده اید ، می توان با مبنا قرار دادن قانون تجارت و اختیاراتی که هیئت مدیره و بازرسان شرکت دارند ، شفافیت مالی و بررسی دقیق بیلان مالی را درخواست نمود و با برگزاری جلسات مجمع عمومی عادی یا فوق تالعاده درخواست ها را به صورت قانونی ارائه داد .

به این سوال پاسخ بدهید