در شهادت شهود

سوال

سلام درتنفیذ واحراز صحت واگذاری یک قولنامه دستنوشته شاهدان میتوانند برخلاف قولنامه دستنوشته قسم بخورند زیرا در قولنامه دستنوشته نوشته شده قرارداد شدفیما بین من وبرادرم و پدرم که یک سهم سی جریب زمین برای پسران هرکدام ده جریب ودختران هرکدام پنج جریب متراژ تعیین شده ومن بعدادعایی نسبت به ارث نداشته باشند در حالی مادرم هم از این طرح کشاورزی یک سهم بنامش دارد ایا پدرم وشاهدان میتوانند شهادت دهند که زمین مادرشان بوده به ان ها دادم خواهشا راهنمایی بفرمایید

پاسخ ( 1 )

    0
    2016-11-13T00:00:00+03:30

    دوست عزیز

    هر کسی علیه هر کسی می تواند شهادت دهد . شخصی که سوال شما را می خواند به هیچ عنوان در جریان ماجرای شما نیست . اکثر افراد زمانی که به جلسه مشاوره می آیند و چند جمله بیان می کنند توقع دارند که وکیل به همان میزان که انها در خصوص موضوع آگاهی دارند ، آگاهی بدست آورد . در صورتی که چنین نیست باید به بطن ماجرا رفت تا بسیاری از سوالات را پاسخ داد . 

    توصیه ما این است که با تمام مدارکتان و جمع بندی موضوع به نزد یک وکیل خوب بروید و از او کمک بخواهید . درست است که حق المشاوره پرداخت می کنید اما علم و آگاهی که نسبت به وضعیت خود بدست می آورید ارزش چندین برابر دارد .

     

     

     

به این سوال پاسخ بدهید