امکان پیگیری و طرح شکایت به خاطر قتل در آمریکا

سوال

سلام
در جریان تیراندازی به سوی خواهرم از طرف یکی از همکارانش در محل کار، متاسفانه خواهرم فوت شده و ضارب نیز با همان اسلحه اقدام به خودکشی کرده است. با توجه به اینکه این حادثه در محل کار ایشان روی داده (یک شرکت معتبر بیمه) آیا امکان طرح شکایت برای اخذ غرامت وجود دارد؟ اگر بلی این غرامت به چه کسی تعلق میگیرد و چه کسی حق طرح شکایت دارد؟ هزینه های دادرسی و طرح شکیت و وکیل و … جزء به جزء چقدر خواهد بود؟ آیا موسه شما میتواند وکالت چنین پرونده ای را بپذیرد؟
ممنونم از شما

پاسخ ( 3 )

    0
    2016-11-26T00:00:00+03:30

    با سلام و احترام 

    لطفا عرض تسلیت صمیمانه ما را پذیرا باشید . 

    بحثی که مطرح فرمودید زیاد به نظر نمی رسد مسئولیتی را متوجه شرکت کارفرمای مقتول بنماید ، مگر اینکه کارکنان در محل کار دارای بیمه بوده و به نحوی بتوان اثبات نمود که حادثه ناشی از کار می باشد . 

    در واقع امر حال که قاتل کشته شده است در واقع مسئولیت پرداخت دیه مقتول با عاقله وی ( خانواده درجه یک ) است . اگر این موضوع هم امکان پذیر نباشد ، به احتمال قوی مطالبه دیه از بیت المال امکان پذیر خواهد بود .

    همکاران ما در دپارتمان خدمات کیفری موسسه ، تجارب ارزنده ای در حوزه دیه و خسارات بدنی دارند ، شما می توانید از طریق فروشگاه آنلاین  نسبت به رزرو وقت مشاوره حضوری اقدام نموده یا اینکه تلفنی با موسسه تماس بگیرید . 

    در خدمت شما هستیم .

     

    0
    2016-11-26T00:00:00+03:30

    سلام

    این قتل در کشور آمریکا اتفاق افتاده.

    پاسخگوی محترم ممکن است این نکته را لحاظ نفرموده باشند.

    حالا نظر شما چیست؟

    0
    2016-11-29T00:00:00+03:30

    با سلام مجدد 

    بله شما می توانید با رزرو وقت مشاوره حضوری ، در دفتر موسسه حاضر شوید و جزئیات کامل پرونده را با همکاران ما در میان بگذارید . در صورتی که پرونده شما پذیرش شود ، موسسه حقوقی اریکه عدل پرونده را با شبکه وکلای خود در ایالات متحده پیگیری خواهد نمود .

به این سوال پاسخ بدهید