طلاق به دلیل عسر و حرج

سوال

با سلام
همسر اینجانب به ادعای عسر و حرج بنده مبنی بر باکره بودن وی پس از 8 سال به دادگاه دادخواست تسلیم نموده است و با توجه به اینکه فقط ایشان را به پزشکی قانونی فرستادند و نامه ای به اینجانب مبنی بر مراجعه به پزشکی قانونی داده نشده است و دادگاه رای به صدور طلاق نموده است و حتی دیوانعالی کشور بدون توجه به این امر رای صادره را تایید و ابرام نموده است و حتی با وجود اینکه اینجانب به صورت شخصی به مراکز ناباروری جهت کلیه آزمایشات لازم مراجعه نمودم متاسفانه رای طلاق تایید شده است. حتی بنده کلیه حق و حقوق ایشان را اعم از مهریه و نفقه و… را پرداخت نمودم. با توجه به اینکه اینجانب قصد ادامه زندگی با همسرم را دارم چگونه می توانم حکم را نقض کنم و یا از ایشان مبنی بر افترا و تهمت و به کار بردن حیله در طلاق شکایت نمایم و وسایل شخصی اینجانب که توسط ایشان به دلیل انکه منزل مشترک به نام ایشان بوده است استرداد نمایم؟
باتشکر

پاسخ ( 1 )

  1. دوست عزیز و گرامی،

    بخاطر این موضوع عمیقا متاسفم اما رایی که در دیوان ابرام ‌‌شده باشد تقریبا می‌توان گفت کاملا قطعی شده است. همچنین احتمال می دهیم که این رای اجرا نیز شده باشد.( طلاق)

    با این حال توصیه می‌کنیم با دفتر تماس بگیرید و با کلیه مدارک برای یک جلسه حضوری تشریف بیاورید بدون ملاحظه مدارک و همچنین شنیدن شرح کامل ماوقع از زبان شما نمی‌توان به درستی اظهار نظر نمود.

    در خدمت شما هستم.

به این سوال پاسخ بدهید