طرح شکایت از قاضی دادگستری

سوال

با سلام
اینجانب به اتهام سرقت قرارداد عادی دستنویس به ۴ ماه زندان و رد مال هم در دادگاه بدوی و هم در دادگاه تجدید نظر محکوم شده ام. حال در پرونده حقوقی اعلام شده که هیچ سرقتی صورت نگرفته است و شاکی چون خودقبلت وکیل دادگستری بوده و سپس به علت تخلفات دیگری عزل شده، با نفوذ و علم اطلاعات حقوقی مبادرت به این کار نموده. علاوه بر ۴ ماه ،۸ ماه را در زندان سپری کردم و به علت رد مال که وجود خارجی نداشت نتوانستن نرخ رد مال را مشخص کنند.
در حال حاضر وثیقه ۲۰ میلیونی را به ۳۰۰ میلیون ،قاضی دادگاه بدوی افزایش داده و حکم جلب اینجانب را هم صادر کرده. میخواهن از قاضی طرح شکایت کنم چون هیچ قراردادی هم سرقت نشده و با رائ خلاف شرع در تمام پرونده های حقوقی این سرقت موثر است.لطفا مرا راهنمایی بفرمایید بر اساس چه ماده هایی میتوانم از قاضی شکایت کنم.
با تشکر

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام

    قبل از هر چیزی مطالعه کامل مقاله راهنمای شکایت از قاضی دادگستری (۱۳۹۸) را به شما توصیه می کنیم.

    شما باید ببینید بر اساس این مقاله و موارد مطروحه در آن آیا تخلفی از قاضی سر زده است یا خیر. ما نمی توانیم با این اطلاعات جزئی قضاوت کنیم و تخلف قاضی را پیدا کنیم.

    سوال دیگر این است که اگر 8 ماه در زندان بوده اید حکم جلب جدید برای چه موضوعی صادر شده و اکنون که حبس را گذرانده اید وثیقه مجددا را صادر شده ؟

به این سوال پاسخ بدهید