اعتراض به راي قاضي در خصوص پرونده سرقت

سوال

سلام و احترام.
سه چهار سال پيش نزديك خونمون گردنبندمادرم را دزديدند. آرش مستانه ملقب به آرش لبو كه ظاهرا معروفترين گردنبند قاپ ايرانه. شكايت كرديم و تو جلسه رسيدگي به شكايت ١٢٠ نفر شاكي بودند همه تو جلسه حضور داشتند بعد مدتي راي صادر شده و فقط به نفع پنج نفر راي صادر شده و براي بقيه هيچ. ظاهرا تبرئه شده مادرم رفت پيگيري گفتن بقيه كسايي كه شاكي بودن نتونستن ثابت كنن و قاضي قانع نشده در حالي كه كسي از ما نخواست كه بريم براي اثبات و از طرف دادگاه مارو نخواستن غير از يك جلسه كه همه ١٢٠ نفر شاكي حضور داشتند . ما فيلم سرقت هم ارائه داديم من هم شاهد اين اتفاق بودم و با مادرم دزد را شناسايي كرديم . عرض من اينه ما ميتونيم اعتراض كنيم به راي و آيا نتيجه اي داره چون دادسرا به مادرم گفتند خانم اعتراض هم كني كلي بايد بري بياي و هيچ فايده اي هم
نداره براي اعتراض به كجا بايد مراجعه كنيم و چه كارهايي بايد انجام بديم.
با سپاس.

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام ،
    بله رای در دادگاه تجدید نظر ظرف بیست روز قابلیت تجدید نظر دارد. اگر هم منظور شما مرحله دادسراست که قرار منع تعقیب دادیار یا بازپرس ظرف 10 روز قابلیت اعتراض دارد.
    اینکه این کار نتیجه ای دارد یا خیر از اینجا نمی توانیم قضاوت کنیم شما که اشراف بهتری به پرونده دارید این موضوع را بهتر می توانید ارزیابی کنید اما با توجه به مدارک و فیلمی که دارید احتمال موفقیت بالاست.

    بهترین پاسخ

به این سوال پاسخ بدهید