در وکالت فروش وانتقال قطعی

سوال

سلام خسته نباشید ایا میتوان بعلت اینکه پدرم یک وکالت فروش یک منزال مسکونی البته قولنامه دستنوشته هم دارم به اسم بنده دادند والان ادعا دارند که وکیل در فروش بوده وثمن معامله منزل فوق را باید به ایشان میدادم اینگونه ازخودم دفاع کنم که چرا در ان تاریخ به من وکالت فروش دادند درحالی که میتوانست به برادران ناتنی من وکالت دهد وبعلت شکایت های که از من داشتند تحت عنوان مزاحمت ملکی همان منزل وتخریب واهانت وضرب و جرح و سرقت مدارک ورای همان شکایت ها را ضمیمه دفاعیه ام کنم یا خیر ممنون

پاسخ ( 1 )

    0
    2017-01-01T00:00:00+03:30

    دوست عزیز 

    با نوشتن سوالتان به این شکل مشاورین حقوقی نمی توانند به شما پاسخ دقیق بدهند ، لطفا سوال خود را یک بار دیگر مرور کنید . توصیه ما این است که ابتدا موضوع دقیق سوال و مشکلتان را درست بنویسید.  سپس سوالاتی را مطرح کنید که به مشاور حقوقی ارتباط پیدا میکند و می تواند به شما به صورت موردی و بخصوص کمک کند .

    هر کسی می تواند هر چه که دلیل و مدرک دارد به دادگاه ارائه دهد اما اینکه نتیجه چه خواهد شد به عوامل زیادی بستگی دارد ، ذهنیت قاضی ، میزان اعتبار اسناد و مدارک ، جایگاه شهود و اعتبار آنها و سناریویی که به هر دلیل متصل است . 

    ما متوجه شده ایم که شما سوالهای مختلفی را در خصوص مشکلات حقوقی تان مطرح می کنید . ما خوشحال می شویم تا حد توان و امکانات سوالهای شما را پاشخ بدهیم اما بهتر آن است که با در دست داشتن همه اسناد و مدارکتان به یک وکیل و مشاور حقوقی مراجعه کنید و حضوری با ایشان مشورت کنید . 

    بخش مشاوره حقوقی آنلاین موسسه با هدف ارائه مشاوره حقوقی و راهکار های کلی ، ایجاد گردیده است . شما نمی توانید تمام پرونده های خود را از این طریق حل و فصل کنید چرا که به ضرر خودتان است . با این موضوعات پیچیده  ای که شما با آن سر و کار دارید بهتر آن است که یک وکیل کارآزموده را استخدام کنید تا خدای نکرده حق و حقوق خود را از دست ندهید . 

به این سوال پاسخ بدهید