ورود غیر قانونی و خارج از صلاحیت معاونت قضایی دادگستری و تغییر کلی حکم قطعی

سوال

با سلام. اگر در کشور قانون وجود دارد و در دستگاه قضایی هرج و مرج وجود نداشته و خودمختاری حاکم نمی باشد بنده سوالی داشتم.
وقتی در مورد پرونده بنده پس از سالها رسیدگی و دادرسی، از سوی دادگاه تجدید نظر استان حکم صادر شده و قطعیت یافته و در مرحله اجرا می باشد و هیچ منع قانونی و شرعی وجود ندارد، میخواهم بدانم که معاونت قضایی دادگستری استان آذربایجان شرقی چگونه و با کدام صلاحیت و اختیارات قانونی میتواند حکم قطعی مربوطه را بکلی تغییر داده و بواسطه این تغییر دادن ، دار و ندار بنده را به باد فنا داده و زندگیم را تا مرز نابودی کامل بکشاند. و مقامات قضایی حوزه ریاست و حتی رییس کل حمایت همه جانبه خود را از وی دریغ نداشته و در این راستا با تکیه بر مقام و قدرت با بنده رفتارهای بسیار تند و توهین و تهدید آمیز داشته باشند؟!!
اقدامات ایشان نمی توان یک تخلف قضایی نام گذاشت بلکه در نوع خود بی نظیر بوده جنایت محسوب میشود.
با شکایت بنده، دادسرای انتظامی قضات اقدامات و تخلفات ایشان را محرز تشخیص داده اند. اما عنایت فرموده به جهات قانونی حکم تعلیق تعقیب انتظامی صادر نموده است.!! مقامات قضایی مربوطه بایستی چکار می کردند که تحت تعقیب انتظامی قرار می گرفتند. آیا بالاتر از سیاهی رنگی هست.؟ بنده عرض کردم که ایشان با تخلفات خود دار و ندار و زندگی بنده را به باد فنا داده اند که پس از مدتی یا باید مرگ را قبول کنم یا اینکه بعد از عمری کاسه گدایی در دست بگیرم .آیا مجازات چنین تخلف و قانون شکنی تعلیق تعقیب انتظامی می باشد؟ مرحبا بر این نوع قانون مندی.
از طریق قوه قضاییه نیز اقدام نمودم که در این خصوص نامه ای به دادگستری مذکور مبنی بر اعمال قانون در پرونده، فرستاده شد. اما کو گوش شنوا. رییس کا محترم دادگستری استان مذکور نه تنها به دستورات قوه قضاییه اعتنا و توجه نکردند بلکه سینه سپر کرده و فرمودند ” ما خودمان قوه قضاییه هستیم .لازم نیست کسی یا مرجعی برای ما تعین تکلیف نماید. اگر غیر از این فکر می کنید، بروید هر کجا که دستتان می رسد شکایت کنید”.!!
از اقدامات غیر قانونی که مقامات مربوطه بدون دغدغه به عمل می آورند و از قوانین و دستورات مراجع بالاتر به راحتی سرپیچی می نمایند و به راحتی از مقام خود سواستفاده کرده و بنده را به شدت تهدید کرده و مورد توهین قرار می دهند می توان استنباط کرد که برای مقامات قضایی مربوطه قانونی وجود ندارد و کاملا آزاد و خودمختار میباشند و هر آنچه را که دلشان بخواهد می توانند انجام بدهند بدون اینکه مورد مواخذه قرار بگیرند.
با سپاس و تشکر بابت اینکه وقت گذاشته و عرایض بنده را خواندید. ۰۹۱۴۲۵۱۵۸۱۴

به این سوال پاسخ بدهید