تقصیر قاضی به صورت عمدی و ضرر زیان وارده به بنده

سوال

با سلام،طی دعاوی کذبی مجبور به عقد قرارداد با وکیل شدم که خواهان محکوم به بطلان دعوی و قرار عدم استماع دعوی شد،پس از قطعیت آرا دادخواست مطالبه هزینه های دادرسی و حق الوکاله نمودم که به شورا ارجاع شد و دادخواست منو با وجود مدارک ناوارد تشخیص داد و پس از اعتراض پرونده بابت تجدیدنظر خواهی به شعبه اول دادگاه ارجاع و عینا تایید شد،برای بار سوم خواهان دعوی شکایت دیگری مطرح و قاضی منو به ناحق به صد میلیون پول در حق خواهان محکوم کرد،اعتراض زدم به تجدیدنظر استان و چهار میلیون و هفتصد تومن بابت هزینه طی قبض واریز کردم،رای دادگاه بدوی به نفع من نقض شد و برای مطالبه هزینه دادرسی با پیوست مدارک دادخواست دادم،دوباره به همان شعبه شورا و عین رویه قبلی منو محکوم به نداشتن مدرک کردند و با اعتراض به رای شورا باز دادگاه شعبه اول عینا رای شورا رو تایید کرد و حکم قطعی به ضرر من صادر کرد،راهنمایی میخواستم بابت شکایت از شورا و رییس شعبه اول دادگاه که همان رییس دادگاه هست و عمداً بهم ضرر زیان رسوندن،منظور از راهنمایی تنظیم نوع شکایت و مواد قانونی و تخلف صورت گرفته،سپاسگزارم!

پاسخ ( 1 )

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    با سلام ،

    به نظر می رسد در پرونده شما قاضی اصرار به ندیده گرفتن مدارک شما داشته است! با توجه به اینکه دادگاه تجدیدنظر رای دادواه بدوی را نقض کرده شورا باید به روش دیگری رسیدگی می کرد! البته ما وکلا همیشه تلاش می کنیم که به نحوی دادخواست تنظیم شود که حتی المقدور از شورا دور بمانیم.
    در حال حاضر اگر اثبات کنید که در پرونده ادله کافی را ارائه کرده اید اما قاضی در طول رسیدگی نسبت به آنها بی توجه بوده است می توانید در دادگاه انتظامی قضات از عوامل پرونده شکایت کنید.

به این سوال پاسخ بدهید