سو استفاده قاضی از مقام خود

سوال

باسلام وعرض ادب خدمت شمابزرگواران قبل ازاینکه مشکلم راباهاتون درمیان بگذارم ازتون خواهشمندم اگه میشه داد من کارگررابه هرشکلی میتونید به گوش مسولین برسونید چون واقعاداره به خودم وخانواده ام ظلم میشه بچه چهارمحال وبختیاری هستم بخاطرلقمه نان حلال به شیراز آمدم وکارقالبندی ساختمانی رابرداشتم قراردادنوشتم کارکردم زحمت کشیدم ولی ناحقی دیدم۲ماه روزگاربخاطرعمل نکردن به قرارداد بیکارم کرد نان زن وبچه ام رابرید وخم به آبرویش نیامدچون برادرش قاضی هست ومیتواندقدرتش رادارد که در۳سوت من را زندانی کندو آب از آب تکان نخورد دادرسی هست که به من کمک کندتماس بگیرد تاازظلمی که درحقم شده بگویم

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام دوست گرامی ،

    شما اصلا نباید نگران باشید ، با هر تهدیدی که انشان نباید از میدان به در شود! برادر کارفرمای شما هم اگر قاضی باشد نمی تواند بدون هیچ دلیل و مدرکی شخصی را به زندان بیاندازد!
    این تهدیدها همه توخالی است و برای این است که شما حق مسلم خود را نگیرید. باید تاکید کنم که این طور ها هم نیست که هر کسی به هر شکلی که بخواهد بتازاند و در هیچ جایی هم پاسخگو نباشد.
    اگر مدرکی در خصوص این تهدید ها دارید می توانید از قاضی مربوطه شکایت کنید. تهدید از سوء استفاده از اختیارات شغلی و مقام در قانون مجازات اسلامی یک جرم تلقی شده است.

    بهترین پاسخ

به این سوال پاسخ بدهید