مهاجرت به امریکا

سوال

با سلام من ۳۰ سال سن دارم لیسانس بیولوژی هستم ومجرد هستم دایی بنده درامریکا زندگی میکنند ۱۵سال پبش برای ما از طریق. مهاجرت اقدام کردند و پارسال ماه اسفند من به همراه خانوادم به انکارا رفتیم تمام مراحل مربوط به مصاحبه رو انجام دادم واکس زدن و مدیکال روز صاحبه اسم من توی لیست نبود و اجازه ندادمد من وارد سفارت بشم با این که اسم من تو پرونده و فرم مالیاتی بود به پدر ومادرم ویزا دادند من مخام بدونم‌ از چه راهی میتونم ی وقت سفارت بگیرم و وارد سفارت بشم و توصیحات به سفیر که مصاحبه میکند بدم چون میدونم اگر از طرق خانواده اقدام شود ی پروسه۵تا۷سال طول میکشه و من نمیتونم منتطر باشم لطفا راهنمایب کنید من چیکار کنم وتمام مدارک موجودلست فرم l-797c و فرم های دیگه رو در اختیار دارم ممنون از شما

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    اگر در پرونده خانواده شما ابتدائا شما هم به عنوان متقاضی ذکر شده باشید ( یعنی پذیرش درخواست مشمول نام شما هم شده باشد ) ممکن است نبودن نام شما در لیست مصاحبه سفارت یک اشتباه از سوی سفارت باشد . 

    شما ابتدائا باید ببنید که آیا در سازمان مهاجرت و پناهندگان آمریکا ( اداره مرکزی ) نام شما به عنوان واجد شرایط ویزا پذیرش شده است یا خیر . 

    اگر اینگونه باشد باید با این سازمان مکاتبه کنید و موضوع را در خصوص اشتباه سفارت کشور مذکور در ترکیه مطرح نمایید و در خواست وقت مجدد مصاحبه کنید . 

    اگر هم نام شما در سازمان مهاجرت پذیرش نشده باشد ، نشانه این است که اشتباهی در سفارت رخ نداده است و مشکل از ابتدا وجود داشته است . 

    توصیه ما این است که یک وکیل مهاجرت متخصص استخدام کنید تا کلیه استعلامات گرفته شود و در صورت نیاز سریعا اقدام گردد .

    با تشکر

به این سوال پاسخ بدهید