شمول قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص جذب نیروی انسانی درسازمان مناطق آزاد کشور

سوال

با عرض سلام و احترام
ضمن سپاس و قدردانی از اینکه به سئوال قبلی بنده وقت گذاشتید و راهنمایی فرمودید بنده در این خصوص چند سئوال دیگر دارم در صورت امکان بنده را راهنمایی کنید:
1) برابر تصویبنامه شماره 1038/ت/28393 هـ مورخ 16/1/1382هیأت وزیران آیین نامه حقوق و دستمزد کارکنان سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی ایران موضوع تصویب نامه شماره 42154/ت16497ک مورخ 6/4/1375 و اصلاحیه های بعدی آن لغو و کلیه کارکنان سازمان های مناطق آزاد تجاری-صنعتی تابع مقررات قانون کار می باشند. ضمناً حسب بند 3 مصوبه مذکور کلیه کارکنانی که از سایر دستگاه های دولتی به این مناطق مأمور می شوند نیز در مدت مأموریت از سازمان های لحاظ پرداخت حقوق و دستمزد مشمول مقررات فوق خواهند بود. سئوالی که دارم اینکه با مصوبه فوق و مشمول شدن کارکنان مناطق ازاد کشور به قانون کار، باز هم اینها به استناد قانون مدیریت خدمات کشوری به استخدام کارکنان خود اقدام خواهند کرد ؟
2) برابر ماده 12قانون چگونگی اداره مناطق ازاد:
مقررات مربوط به اشتغال نیروی انسانی، بیمـه و تـأمین اجتمـاعی و صـدورروادید برای اتباع خارجی به موجب آییننامه هایی خواهد بود که به تصویب هیـأت وزیـرانخواهد رسید.
این ماده قانونی هم دلیلی بر اینکه کارکنان سازمان مناطق آزاد از شمول جذب نیروی انسانی بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری معاف هستند نمی شود؟
3)بنده از چندین سازمان منطقه آزاد استعلام گرفتم همگی گفتند که ما بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و به خصوص ماده 44 که قضات محترم دیوان به استناد آن مبادرت به رد دادخواست بنده را نموده اند نیروی انسانی جذب نمی کنیم و قضات محترم احتمالا به علت مشغله زیاد وعدم آشنایی کافی به قوانین مناطق آزاد مبادرت به صدور چنین رایی نموده اند.
4) به نظر شما سروران عزیز بنده چکار می توانم بکنم با رسیدن حکم تجدید نظر دیوان به دستم، می توانم درخواست اعاده دادرسی کنم؟ واینکه امکان موفقیت وجود دارد یا نه؟با پوزش از طولانی شدن سئوالات استدعا دارم اینبار هم لطف کنید بنده را راهنمایی کنید . ممنون

به این سوال پاسخ بدهید