تاخیر در تحویل کار

سوال

سلام. روز بخیر
برای انجام پایان نامه م با یک شرکتی که از طریق اینترنت پیدا کردم توافق کردم. قرار شد که پول طی چند مرحله با تحویل دادن کار پرداخت شود و برای این امر قراردادی هم منعقد شد ( همه اینها از طریق ایمیل و تلگرام بوده ). حال مشکل بدقولی های مکرر آن شرکت است که باعث ضرر مالی و زمانی شده است. به تلفن و پیام ها جواب نمیدن و همه کار را با تاخیر زیاد تحویل داده اند. الان هم باید اصلاحاتی انجام بشه که تعلل می کنند حتی به ضرب العجلی که خودشان تعیین کرده اند هم پایبند نیستند. کلیه مستندات قرارداد و مکالمات رد و بدل شده موجود است. آیا امکان شکایت از آنها و جبران حسارت برای من وجود دارد؟

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام و احترام 

    از دیدگاه الزامات قراردادی طرف شما ایشان ملزم هستند که موضوع تعهد را در تاریخ مقرر به مرحله انجام برسانند و شما می توانید ایشان را به انجام کار الزام نمایید .  همچنین خسارتهای ناشی از این تاخیر نیز در مراجع قضایی قابل مطالبه است . 

    البته شما باید در نظر داشته باشید که آیا این قرارداد از دیدگاه قوانین مشروعیت دارد یا خیر . ممکن است دادگاه بگوید چون دانشجو باید خودش پایان نامه را انجام دهد لذا واگذاری آن به دیگری غیر قانونی بوده و دارای اثر نمی باشد . 

    به هر حال ممکن است دادگاه ها در این خصوص سلایق مختلفی را به خرح بدهند . 

     

    درصورت تمایل به این پاسخ امتیاز دهید .

به این سوال پاسخ بدهید