از بین رفتن بکارت و سقط جنین

سوال

سلام ،دختری بیست ساله بودم که استاد متاهلی داشتم که با فریب و نیرنگ فراوران با قول ازدواج و متارکه با همسر قبلی و استفاده از موقعیت شغلی ،من که دختر باکره ای بودم را فریب داد و صیغه محرمیتی خواند و بکارتم را ازبین برد،که البته من بعده ها متوجه شدم که این رابطه نامشروع بوده،و بعد از چن وقت متوجه بارداری شدم ،در هفت هفتگی متوجه شدم،و این مرد با تهدید و اجبار و اینکه گفت شناسنامه ای برای فرزندم نمیگیرد ،مرا مجبور به مصرف قرص هایی کرد که خودش تهیه کرده بود،و جنین بعد از 2ماه و نیم از مصرف قرص ها کامل سقط شد،من ضررهای روحی و جسمی زیادی دیدم ،حالا میخواهم بدانم که برای من هم مجازاتی برای زنا و سقط جنین در نظر گرفته میشود یاخیر؟ و مجازات این اقا چیست؟ و این اقا از من دست نوشتخ ای دارد که در ان اقرار کرده ام در گذشته با پسری رابطه جنسی مقعدی داشتم،ولی هیچ امضایی پای این برگه نکردم ،میخواهم بدانم با این دست نوشته میتواند ثابت کند من زنا کرده ام یا خیر؟

پاسخ ( 1 )

  1. با سلام 

    اصلا نگران اثبات زنا در خصوص خودتان نباشید . چون اولا این اقا شما را فریب داده است و شما در این موضوع فریب خورده هستید و ثانیا به شما ضرر و زیان وارد نموده است . 

    در قدم بعدی سقط جنین نیز جرم است و مجازات دارد و ایشان می توانند از این باب هم مجرم شناخته شوند . 

    به عقیده ما شما باید یک وکیل متخصص استخدام کنید تا در دجه اول علیه این آقا دادخواست اثبات زوجیت بدهد ، به این شکل می توانید عقدنامه بگیرید و مهریه و نفقه هم به شما تعلق خواهد گرفت . 

    اگر هم نمی خواهید اثبات زوجیت بدهید می توانید مطالبه خسارت کنید و ضرر و زیان خود را بگیرید .

     

     

     

به این سوال پاسخ بدهید