الزامات صورتجلسه در مورد کارهای غیر مربوط به کارمند
سوال
با سلام واحترام
اینجانب کارشناس تغذیه بیمارستانی هستم. پنج سال پیش صورتجلسه کردیم که برخی اقلام غذایی بصورت تحویل مستقیم به آشپزخانه بیاید و تحویل من شود.تلقی من این بود که خودم انبارداری این اقلام رابرعهده دارم. بعد ازمدتی به مدیرنامه ...