منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت برای ایرانیان

اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت
اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت
نکته اصلی اینکه سوئد امکان ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در کشور خود را به اتباع خارجی داده اما برای ملیت های غیر اتحادیه اروپا و غیر منطقه اقتصادی اروپا از جمله ایرانیان امکان اقامت با ثبت شرکت را منوط به دریافت مجوز اقامت کرده است حتی اگر ایرانیان برای مدت زمان کمتر از سه ماه لازم باشد که در این کشور بمانند، و همچنین برای درخواست دریافت مجوز اقامت در سوئد باید از کشور خود اقدام نموده و مدارک لازم را بدین جهت ارائه نمایند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت برای ایرانیان عزیز موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بدان پرداخته و از امکان ثبت شرکت ایرانیان در سوئد به منظور اخذ اقامت این کشور به الزامات دریافت مجوز اقامت سوئد با کارآفرینی اشاره می نماید از جمله سوابق کاری، همچنین نکاتی درباره چگونگی دریافت اقامت شهروندان اتحادیه اروپا در سوئد را مطرح و در خصوص مالیات ثبت شرکت در سوئد نیز مطالبی را عنوان می نماید.

 

اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت

اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت امکانپذیر می باشد حتی برای ایرانیان، اما هر ملیتی یک قوانینی برای اخذ اقامت این کشور از طریق ثبت شرکت یا کارآفرینی در سوئد دارد، اتباع خارجی اگر قصد انجام امور تجاری یا اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت را داشته باشند قوانین برای آنها بر اساس اینکه از شهروندان اتحادیه اروپا هستند یا از شهروندان منطقه اقتصادی اروپا متفاوت است.

اما قانون کلی سوئد بر این است که برای راه اندازی کار، خود اشتغالی و اقامت بیش از سه ماه برای ثبت شرکت نیاز به مجوز اقامت در این کشور می باشد که پس از آن صاحبان شرکت و تجار می توانند اقامت یکساله و دوساله این کشور را دریافت نمایند اما برخی از ملیت ها حتی برای اقامت کمتر از سه ماه در سوئد نیاز به مجوز اقامت دارند از جمله ایرانیان.

 

ثبت شرکت ایرانیان در سوئد

ثبت شرکت ایرانیان در سوئد

شهروندان غیر کشورهای اتحادیه اروپا و غیر کشورهای منطقه اقتصادی اروپا برای راه اندازی کسب و کار، ایجاد شغل در سوئد، استارت آپ و خود اشتغالی در سوئد باید مجوز اقامت دریافت نمایند که برای دریافت آن باید از کشور خود اقدام نمایند، ایرانیان عزیز نیز برای راه اندازی کسب و کار در سوئد و ثبت شرکت باید مجوز اقامت دریافت نمایند.

بیشتر بدانید!
شرایط خرید ملک اسپانیا توسط خارجیان

ثبت شرکت ایرانیان در سوئد و راه اندازی کسب و کارهای استارت آپ در این کشور نیاز به دریافت مجوز دارد حتی اگر برای کمتر از سه ماه لازم باشد که ایرانیان در این کشور بمانند. نکته حائز اهمیتی که می شود بدان توجه داشت اینکه اگر ایرانیان عزیز بتوانند ویزای شنگن دریافت نمایند راحت تر می توانند به کشور سوئد سفر داشته و با ثبت شرکت اقامت سوئد را دریافت و در این کشور زندگی نمایند.

 

مجوز اقامت سوئد با کارآفرینی

برای مهاجرت به سوئد و دریافت مجوز اقامت سوئد با کارآفرینی یا ثبت شرکت باید الزامات و مدارکی داشته باشیم از جمله:

  • پاسپورت معتبر
  • سوابق و تجربه کافی در زمینه کاری مورد نظر
  • دانستن زبان سوئدی یا انگلیسی
  • ارائه و اثبات توانایی فروش یا تولید خدمات و کالاها در سوئد
  •  اثبات توانایی مالی کافی برای راه اندازی کسب و کار در سوئد
  • اثبات داشتن مشتری در سوئد برای کالا یا خدمات خود
  • ارائه گواهی بانک مبنی بر موجودی کافی برای راه اندازی کار

 

اقامت شهروندان اتحادیه اروپا در سوئد

اما اقامت شهروندان اتحادیه اروپا در سوئد راحت تر است و این ملیت ها می توانند برای هر مدتی که بخواهند در این کشور اقامت داشته باشند به شرط اینکه بتوانند از عهده مخارج ماندن در این کشور بر بیایند، همچنین برای راه اندازی کسب و کار یا ثبت شرکت در سوئد نیز نیازی به دریافت مجوز اقامت ندارند.

حتی اگر شهروندان سوئدی خانواده و بستگانی از ملیت های غیر اتحادیه اروپا داشته که بخواهند اقامت کاری سوئد را دریافت نمایند آنها نیز باید مجوز اقامت در سوئد را دریافت نمایند.

بیشتر بدانید!
بهترین شهرهای امارات برای سرمایه گذاری

اقامت شهروندان اتحادیه اروپا در سوئد

مالیات ثبت شرکت در سوئد

مالیات ثبت شرکت در سوئد برای صاحبان و موسسان شرکت های خارجی اعمال می شود، شرکت های خارجی که در سوئد به ثبت میرسند مشمول پرداخت مالیات می شوند از جمله مالیات بر ارزش افزوده، همچنین اشخاص حقیقی که قصد انجام امور کاری به طور انفرادی دارند نیز مشمول پرداخت مالیات در این کشور می شوند که البته هر کدام باید مدارک جداگانه ای را ارائه نمایند.

افراد خود اشتغال از کشورهای اتحادیه اروپا برای ماندن کمتر از سه ماه در سوئد نیازی به دریافت مجوز اقامت یا ویزا ندارند اما برخی از ملیت ها حتی برای اقامت کمتر از سه ماه در سوئد نیاز به مجوز اقامت دارند از جمله ایرانیان.

 

 اقامت سوئد با ثبت شرکت و کارآفرینی

نکته اصلی اینکه سوئد امکان ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در کشور خود را به اتباع خارجی داده اما برای ملیت های غیر اتحادیه اروپا و غیر منطقه اقتصادی اروپا از جمله ایرانیان امکان اقامت با ثبت شرکت در سوئد را منوط به دریافت مجوز اقامت کرده است حتی اگر ایرانیان برای مدت زمان کمتر از سه ماه لازم باشد که در این کشور بمانند، و همچنین برای درخواست دریافت مجوز اقامت در سوئد باید از کشور خود اقدام نموده و مدارک لازم را بدین جهت ارائه نمایند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
دلایل مهاجرت به آلمان در سال 2022

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟