منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Immigration Law Services

وکیل مهاجرت معتمد و متخصص

اریکه عدل ، موسسه مهاجرتی ، وکیل مهاجرت و مشاور حقوقی مهاجرت شما

اریکه عدل در نقش وکیل مهاجرت با درک صحیحی از مهاجرت و حساسیت های آن ، به عنوان همکار رسمی شرکتهای حقوقی برتر جهان ، بالاترین کیفیت خدمات مهاجرت را در بستری صادقانه و مطمئن ارائه می دهد .

اریکه عدل ، وکیل مهاجرت و موسسه مهاجرتی تهران

نگاهی کوتاه به

وظایف وکیل مهاجرت

[aparat id=’B2aHR’]

ما همیشه تاکید داشته ایم که یک پرونده موفق در مهاجرت نیازمند این است که یک تیم متخصص به عنوان وکیل مهاجرت و یا موسسه مهاجرتی کار را  با هم فکری و همراهی هم مدیریت کنند. مساله مهاجرت وسیع و حساس است و موضوعات مختلف و متنوعی دارد که قطعا یک نفر نمی تواند در همه آنها صاحب نظر باشد.

دپارتمان مهاجرت اریکه عدل یک تیم بزرگ است که با بهره مندی از تخصص و تجربه همه همکاران وکیل مان در دپارتمانهای دیگر مجموعه همچون دپارتمان املاک ، دپارتمان بانکی ، دپارتمان شرکتها و دپارتمان قراردادها پرونده هایش را مدیریت می کند. این تیم بزرگ وکیل مهاجرت شما می شود!

ما به عنوان وکیل مهاجرت و مشاور مهاجرت ، یک پرونده را بر اساس نوع آن به مراحل حقوقی تخصصی منقسم می کنیم و هر مرحله به متخصص داخل سازمانی ارجاع می شود. مالکیت و مدیریت برندهای زیرمجموعه  مثل Investime هم به خاطر افزایش تسلط ما به موضوع است.

انتخاب اریکه عدل به عنوان

وکیل مهاجرت ؟ چرا؟

دیدگاه جامع در مهاجرت

مهاجرت فقط اخذ اقامت یا شهروندی نیست ، ملاک های بسیاری باید در انتخاب کشور مقصد در نظر گرفته شود.

وکلای متخصص و با تجربه

با عنایت به حساسیت ها و اهمیت مهاجرت ، وکلای آن نیز باید متخصص و مجرب باشند .

خدمات بدون واسطه

اریکه عدل خدمات حقوقی و تجاری مربوط به مهاجرت را به صورت بلاواسطه عرضه می نماید .

کدام روشهای مهاجرتی کار ماست؟

وکیل مهاجرت کاردان کسی است که احاطه کامل نسبت به روشهای مهاجرتی داشته باشد و در آنها صاحب تخصص باشد. 

در جلساتی که مشاور مهاجرت روبروی شما می نشیند، توصیه های لازم و تعیین اینکه چه روشی برای شما مناسب تر است ، حیاتی است چرا که باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان ، انرژی و هزینه می شود و درصد موفقیت را بالا می برد. در دپارتمان مهاجرت اریکه عدل ما در خصوص روشهای مهاجرتی زیر خدمات ارائه می دهیم:

می توانید با تکمیل فرم هوشمند ارزیابی مهاجرت که بر اساس سالها تجربه ما به عنوان وکیل مهاجرت تهیه شده است، درباره روش مهاجرت منساب خود بیشتر بدانید:

روشهای مهاجرت

در چه کشورهایی سرویس می دهیم؟

وکیل مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرت در جهان است. آمریکا به عنوان یک کشور سرشار از فرصت‌ها، آزادی و تنوع فرهنگی شناخته می‌شود. این کشور یک محیط متنوع و پویا برای زندگی و کار فراهم می‌کند و بسیاری از افراد به دنبال امکانات و فرصت‌های بهتر در آمریکا مهاجرت می‌کنند.

 با این حال، مهاجرت به آمریکا نیازمند برنامه‌ریزی، تحقیقات دقیق و آگاهی از قوانین با کمک وکیل مهاجرت است. همچنین، فرایند مهاجرت ممکن است زمان‌بر و پراز استرس باشد و نیازمند تلاش و پشتکار از سوی مهاجران است.

وکیل مهاجرت به آمریکا
وکیل مهاجرت به پرتغال

وکیل مهاجرت به پرتغال

یکی از مهم ترین کشورهایی که اریکه عدل به عنوان وکیل مهاجرت از سال 2013 در آن فعالیت می کند کشور پرتغال است. پرتغال یکی از مقاصد اروپایی محبوب برای مهاجرت است.

ما به عنوان مشاور مهاجرت ، در کشور پرتغال یک شرکت ثبت شده هستیم و تاکنون پرونده های مهاجرتی بسیاری را در موضوعات گلدن ویزای پرتغال (اقامت پرتغال با خرید ملک) ، کارآفرینی پرتغال (اقامت پرتغال با ثبت شرکت) و ویزای بازنشستگی پرتغال (ویزای تمکن مالی) با موفقیت مدیریت کرده ایم. 

وکیل مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا از دیگر کشورهایی است که همیشه مقصد محبوبی برای مهاجرت بوده است. تنوع برنامه های مهاجرتی در این کشور و استاندارد بالای زندگی سبب شده تا مهاجرت به اسپانیا همیشه یک گزینه روی میز باشد. 

اریکه عدل در کشور اسپانیا به عنوان وکیل مهاجرت حضور دارد و در روشهای گلدن ویزای اسپانیا ( اقامت با سرمایه گذاری) ، اقامت اسپانیا برای کارآفرینان (ثبت شرکت) و اقامت اسپانیا برای بازنشستگان فعالیت دارد. 

وکیل مهاجرت به اسپانیا
مهاجرت به هلند ,اقامت هلند,دریافت اقامت هلند

وکیل مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند به معنای واقعی کلمه یکی از محبوب ترین گزینه های روی میز برای زندگی در اروپاست. این کشور زیبا و پیشرفته همه ساله میزبان بسیاری از ایرانیان است که با استفاده از انواع روشهای مهاجرت به هلند به آنجا وارد می شوند.

ما در ایکه عدل به عنوان وکیل مهاجرت به هلند ، تلاش می کنیم ضمن اطلاع رسانی کامل در خصوص روشهای مهاجرت ، شرایط و الزامات و اطلاعات کلیدی مهاجرت به این کشور ، هموطنان عزیز را در هلند زیبا همراهی و پشتیبانی کنیم.

Arike Adl

موسسه مهاجرتی متخصص مرجعی است که در تمام بخش های پرونده مهاجرتی صاحب تخصص و تجربه است.

اریکه عدل با 9 دپارتمان متخصص و مجرب در خدمت شماست.

مهاجرت به ترکیه اریکه عدل

اقامت و شهروندی ترکیه

مهاجرت به ترکیه

یکی از کشورهایی که اریکه عدل در آن بسیار پر کار است ، کشور ترکیه می باشد. ترکیه در سالهای اخیر پذیرای سرمایه های خارجی بسیاری مخصوصا در زمینه املاک بوده است. با تصویب قانون دریافت شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری ، این محبوبیت افزایش بیشتری نیز داشته است. 

ما در کشور ترکیه شرکت ثبت شده هستیم و در زمینه های دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک ، اقامت ترکیه با خرید ملک و اقامت کارآفرینان و صاحبان شرکت در ترکیه فعالیت می کنیم. بخش عمده ای از رزومه موفق اریکه عدل به عنوان وکیل مهاجرت در ترکیه رقم خورده است. 

گلدن ویزای و تمکن مالی یونان

مهاجرت به یونان

به عنوان یک موسسه مهاجرتی در تهران ما خدمات مهاجرت به یونان را به صورت کامل پوشش می دهیم. کشور یونان هم به خاطر تسهیل کردن شرایط مهاجرت در سالهای اخیر مورد توجه بوده است. 

ما در یونان سرمایه گذاری های ملکی را به منظور مهاجرت مدیریت می کنیم و برای دریافت گلدن ویزای یونان اقدام می کنیم. از سوی دیگر دریافت ویزای تمکن مالی یونان هم از تخصص های ماست. 

وکیل مهاجرت در 14 کشور دنیا

Since 2010

ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بیش از یک دهه است که به عنوان دفتر مهاجرتی و وکیل مهاجرت فعالیت می کنیم.

صدها پرونده موفق ، حاصل این دهه فعالیت!

وکیل مهاجرت به دبی ، وکیل مهاجرت به امارات

اقامت امارات متحده عربی

مهاجرت به امارات

در طول سالیان گذشته ما پرونده های سرمایه گذاری بسیاری را در امارات و بالاخص دبی مدیریت کرده ایم. اکثر این پرونده ها حول محور سرمایه گذاری و خرید ملک در امارات بوده  اند. 

دریافت اقامت امارات با سرمایه  گذاری با توجه به اینکه مسائل مربوط به حقوق املاک بین المللی و حقوق قراردادها را در دل خود دارد بحثی حساس است که ما با کیفیت و قطعیت بالا مدیریت می کنیم. 

 

پرسش و پاسخ ها از موسسه مهاجرتی در تهران

به عنوان موسسه مهاجرتی از ما می پرسند:​

بستگی کامل به شرایط شما دارد. وکیل مهاجرت با بررسی شرایط و اوضواع و احوال شخصی هر کس ممکن است روش متفاوتی را برای او مناسب ببینید.

در حال حاضر استفاده از ویزا های تمکن مالی و بازنشستگی می تواند ارزان ترین راههای مهاجرت به اروپا باشد. 

ما معتقدیم که آسان ترین و سریع ترین روش مهاجرت ، برنامه های سرمایه گذاری و خرید ملک است.

برای پاسخ به این سوال شما باید شناخت کاملی از خود و شرایطتان داشته باشید و کشوری را انتخاب کنید که بهترین سازگاری را با شرایط شما داشته باشد. 

مهاجرت دارای بخشهای متنوع است و وکیل خوب کسی است که در همه این بخشها صاحب تخصص باشد. 

کشورهایی که ما در آنها به عنوان وکیل مهاجرت کار می کنیم عبارت اند از : ترکیه ، پرتغال ، اسپانیا ، یونان ، امارات ، قبرس

مسلما دریافت شهروندی بهتر است چرا که شما را خیلی سریع به قطعی ترین و پایدار ترین وضعیت قانونی در کشور مقصد می رساند. 

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کارتون رو راه انداخت؟

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

از طریق فرم تماس با ما یک پیام برای ما ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. 

وکیل مهاجرت در 14 کشور دنیا
[wd_asp id=3]

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟