منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

افتتاح حساب بانکی در پرتغال

اگر مهاجرت به پرتغال را انتخاب کرده اید و تصمیم گرفته اید که در برنامه های مهاجرتی پرتغال سرنوشت آینده تان را رقم بزنید بنابراین حتما می دانید که قبل از هر کاری نسبت به افتتاح حساب بانکی در پرتغال اقدام کنید. موسسه حقوقی اریکه عدل بیش از 11 سال است که به صورت تخصصی در حوزه خدمات حقوقی در پرتغال فعالیت می کند و بسیاری از تجارتهای ایرانی را در این مدت تسهیل کرده است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر مهاجرت به پرتغال را انتخاب کرده اید و تصمیم گرفته اید که در برنامه های مهاجرتی پرتغال سرنوشت آینده تان را رقم بزنید بنابراین حتما می دانید که قبل از هر کاری نسبت به افتتاح حساب بانکی در پرتغال اقدام کنید. موسسه حقوقی اریکه عدل با بیش از 11 سال است که به صورت تخصصی در حوزه خدمات حقوقی در پرتغال بالاخص حساب بانکی پرتغال فعالیت می کند و بسیاری از تجارتهای ایرانی را در این مدت تسهیل کرده است. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در خصوص مساله افتتاح حساب بانکی در پرتغال بیشتر صحبت کنیم.

 

لزوم افتتاح حساب بانکی در پرتغال

در کلیه برنامه های مهاجرتی پرتغال از گلدن ویزا ( ویزای طلایی پرتغال ) گرفته تا برنامه تمکن مالی و برنامه دریافت اقامت پرتغال از طریق ثبت شرکت ، افتتاح حساب بانکی در پرتغال یک ضرورت است.

افتتاح حساب بانکی در پرتغال یک امر تخصصی است و افراد عادی حتی با سفر به این کشور هم نمی توانند انجام دهند. چرا که متقاضی افتتاح حساب بانکی در پرتغال باید قبل از اینکه تقاضای گشایش حساب بانکی بکند ، باید در اداره دارایی پرتغال ثبت نام کند و یک نماینده مالیاتی ( وکیل مالیاتی ) نیز معرفی کند. در ادامه را دریافت کد NIF پرتغال ضروری است.

 

کمک ما در مورد حساب بانکی پرتغال

اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که به حساب بانکی پرتغال نیاز دارید ، به این موضوع هم واقف هستید که به یک وکیل متبحر و مجرب برای مدیریت این موضوع نیز نیاز هست. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مدتهاست در حوزه افتتاح حساب بانکی در پرتغال فعالیت می کند و در این مسیر همه فراز و نشیب های سیاسی و اقتصادی را تجربه کرده است و با این وجود همچنان با قدرت به حفظ حقوق ایرانیان در محیط اروپا ادامه می دهد.

بیشتر بدانید!
سوالات مصاحبه سفارت کانادا و آمادگی برای آن

ما حساب بانکی پرتغال را برای شما به صورت کامل و در پروسه ای 100 درصد قانونی و بدون نقص انجام میدهیم. ما نماینده مالیاتی شما خواهیم شد و کد NIF پرتغال را دریافت می کنیم. ما شغل شما را برای بانک پرتغالی توجیه می کنیم و نامه اشتغال ما را به صورت گواهی شده به بانک تسلیم می کنیم همچنین نشانی شما را هم با قبض برق یا آب یا برق اثبات می کنیم تا تبادل و مراودات با بانک مشکلی نداشته باشد.

تلاشها و کارهایی که ما در مسیر افتتاح حساب بانکی در پرتغال انجام می دهیم سبب می گردد حساب بانکی پرتغال شما بدون هیچ مشکل و مدودیتی در بستر زمان به حیاتش ادامه دهد و هرگز بلوکه نشود. این موضوع خیلی برای ما اهمیت دارد.

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه ملک خرید در ترکیه خریدن ملک در ترکیه مهاجرت به ترکیه اقامت ترکیه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل

افتتاح حساب به صورت Non-Resident

خبر خوب این است که به دنبال تجربه عمیق اریکه عدل در خصوص حساب بانکی پرتغال ما این حسابها را به صورت  Non-Resident افتتاح می کنیم. این نوع حساب به وضعیت اقامت یا مهاجرت فرد ارتباطی پیدا نمی کند و اگر به هر دلیلی پروژه مهاجرت و اقامت شخص در پرتغال به مشکل بخورد حساب بانکی پرتغال بدون هیچگونه مشکل و مانعی به حیات خود ادامه می دهد و سپرده موجود در آن از هر گونه خطری محفوظ است.

 

مختصری در خصوص بانکهای پرتغالی

ما فقط به دنبال بانکهای بسیار معتبر و خوشنام پرتغال هستیم . الیته نه فقط در پرتغال چرا که دپارتمان بانکی ما در کل اروپا فعال است و ما با بانکهای نیوزیلند ، جمهوری چک ، سوئیس ، لیختنشتاین ، لتونی و … نیز در تعامل هستیم. بانکهایی که ما در پرتغال با انها کار میکنیم بانکهای بی پی آی ، میلینیوم بی سی پی و نوو بنکو هستند.

بیشتر بدانید!
محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال

به طور مثال شما عزیران برای آشنایی با بانک میلینیوم می توانید به صفحه افتتاح حساب بانکی میلینیوم پرتغال در وبسایت رسمی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مراجعه فرمایید. همچنین اطلاعات Novo Banco  در صفحه افتتاح حساب بانکی در نووو بنکو پرتغال در دسترس است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد افتتاح حساب بانکی در پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟