منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع ویزای اسپانیا را بشناسید

انواع ویزای اسپانیا
انواع ویزای اسپانیا
در این پست بر آن هستیم که انواع ویزای اسپانیا را بررسی کنیم. شما برای ورود به کشر اسپانیا به ویزای نیاز دارید. دقت کنید که بررسی ویزا موضوعی سوا از مجوز های اقامت است. ما در مطلبی جداگانه انواع اقامت اسپانیا را مورد بررسی قرار داده ایم. در حال حاضر از شما دعوت می کنیم که در خصوص انواع ویزای اسپانیا با ایمیگرام ، اولین محله تخصصی مهاجرت و اقامت همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله انواع ویزای اسپانیا را بشناسید شما را با ویزا های اسپانیا آشنا میکنیم . شما برای ورود به کشر اسپانیا به ویزای نیاز دارید. دقت کنید که بررسی ویزا موضوعی سوا از مجوز های اقامت است. ما در مطلبی جداگانه انواع اقامت اسپانیا را مورد بررسی قرار داده ایم. در حال حاضر از شما دعوت می کنیم که در خصوص انواع ویزای اسپانیا با ایمیگرام ، اولین محله تخصصی مهاجرت و اقامت همراه باشید.

اسپانیا یکی از 28 کشوری است که حوزه شنگن را تشکیل می دهند. بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لاتویا، لیتوانیا، لوکزامبورگ، مالتا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلونی، سوئد و سوئیس جزو کشورهای حوزه شنگن هستند. این کشورها همگی یک نوع ویزا دارند و در کنترل مرزی بین آنها نیست.

انواع ویزای اسپانیا را بشناسید

به طور کلی سه نوع ویزا وجود دارد که ورود به اسپانیا را ممکن می سازد :

  • ویزای ترانسفر فرودگاهی
  • ویزای کوتاه مدت شنگن
  • ویزای بند مدت اسپانیا

 

ویزای ترانسفر فرودگاهی اسپانیا

ترانسفر فرودگاهی (  Visa de transito aeroportuario ) به شما اجازه می دهد که در حوزه بین المللی ترانسفر فرودگاهی در اسپانیا وارد شوند. البته لازم به ذکر است که همه افراد به این نوع ویزا احتیاج ندارند و باید قبل از سفر تحقیق شود. به هر صورت ویزای ترانسفر فرودگاهی باید در سفارت اسپانیا و کنسولگری این کشوردر تهران اقدام شود.

ویزای کوتاه مدت شنگن اسپانیا

ویزای کوتاه مدت شنگن به شما اجازه می دهد که در یک دوره 180 روزه بیشتر از 90 روز را در اسپانیا بگذرانید. دقت داشته باشید که این مجوز برای کار و فعالیت نیست.  اگر شما یک ویزای شنگن دارید که توسط کشور دیگری در حوزه کشورهای شنگن صادر شده است باز هم می توانید وارد اسپانیا شوید و از اقامت 90 روزه استفاده کنید.

بیشتر بدانید!
9 نکته طلایی برای مهاجرت به اسپانیا

ملیت های کشورهای آمریکا ، استرالیا ، نیوزیلند  برای ورود به اسپانیا نیاز به ویزای کوتاه مدت شنگن ندارند ولی برای اینکه بتوانند بیشتر از 3 ماه بمانند باید برای ویزای بلند مدت اسپانیا اقدام نمایند.

این امکان پذیر نیست که شما با ویزای کوتاه مدت به اسپانیا بیایید و سپس نوع ویزای خود را به ویزای کاری اسپانیا ، ویزای تحصیلی یا هر نوع ویزای اقامت اسپانیا تغییر دهید. قاعده این است که شما باید به کشور خود بازگشته و در سفارت برای ویزای جدید اقدام نمایید.

اینجا می توانید  از نشانی و تلفن سفارت اسپانیا در تهران آگاه شوید.

 

ویزای بلند مدت اسپانیا

افرادی که سیتیزن اروپا یا سوئیس نیستند برای ماندن ، کار کردن ، تحصیل و …  در اسپانیا بیش از 3 ماه ،  نیاز به ویزای بلند مدت اسپانیا دارند. ویزای بلند مدت اسپانیا انواع مختلفی دارد :

  • ویزای ترکیبی کار و اقامت اسپانیا  که به شما اجازه کار و زندگی در اسپانیا را می دهد.
  • ویزای تحصیلی اسپانیا : که در طول دوره تحصیلی شما در اسپانیا اجازه اقامت در این کشور را به شما می دهد.
  • ویزای اقامت اسپانیا : که به طور معمول برای به هم پیوستن خانواده در اسپانیا یا بازنشستگی در اسپانیا از آن استفاده می شود.

 

ویزای کاری اسپانیا

ویزای کار اسپانیا انواع مختلفی دارد که بیشتر از همه بسته به موقعیت شغلی شما در این کشور متغیر خواهد بود. نکته مهم این است که شما خودتان مستقیما نمی توانید برای ویزای کاری اسپانیا اقدام کنید. قانون مهاجرت اسپانیا مقرر می کند که کارفرمای شما باید درخواست ویزا را از طرف شما تقدیم کند. ویزای کاری اسپانیا از سوی  اداره کار اسپانیا ( Delegación Provincial del Ministerio de Trabajo e Inmigracion ) صادر خواهد شد.

بیشتر بدانید!
قوانین اصلی کار در اسپانیا و قراردادهای کاری

 

ویزای تحصیلی اسپانیا

زندگی دانشجویی در اسپانیا محبوب خیلی هاست. در سال 2014 اسپانیا محبوب ترین مقصد دانشجویان خارجی بوده است. دولت اسپانیا جهت صدور ویزای تحصیلی مقرراتی دارد. یکی از آنها پرداخت شهریه دوره تحصیلی قبل از ثبت درخواست ویزای تحصیلی است.

 

ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا نیاز دارد که شما فرم درخواست این نوع ویزا را تکمیل و تقدیم کنید. برای این نوع ویزا باید عکس ، اطلاعات مربوط به محل اقامت ، هدف یفر به اسپانیا ، و تعداد ورود به حوزه شنگن که احتیاج دارید را ارائه کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزای اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟