منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین دانشگاه های اسپانیا

بهترین دانشگاه های اسپانیا
بهترین دانشگاه های اسپانیا
اگر قصد تحصیل در اسپانیا را دارید موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با استفاده از داده های رتبه بندی دانشگاه های جهانی تحصیلات عالی، دانشگاه های برتر اسپانیا را به شما معرفی میکند تا شما بتوانید بهترین دانشگاه های اسپانیا را بشناسید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد تحصیل در اسپانیا را دارید موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با استفاده از داده های رتبه بندی دانشگاه های جهانی تحصیلات عالی، دانشگاه های برتر اسپانیا را به شما معرفی میکند تا شما بتوانید بهترین دانشگاه های اسپانیا را بشناسید.

 

بهترین دانشگاه های اسپانیا

علاوه بر داشتن بهترین دانشگاه های اسپانیا، بسیاری از دانشجویان به دلیل سواحل بی نظیر، شهرهای پر جنب و جوش و جشنواره های محلی و معماری زیبا جذب اسپانیا شده اند.

جالب توجه است، فراوانی چیزهایی از جمله غذای رستوران های دلپذیر، بازدید از گالری های هنری و موزه ها و گذراندن وقت در ساحل و حومه، زندگی بسیار ارزان و هزینه پایین کالاها و خدمات، علاوه بر زندگی بلکه تحصیل در اسپانیا را دلچسب تر می کند.

اسپانیا دارای 38 مورد دانشگاه می باشد که عنوان دانشگاه های برتر اسپانیا را به خود اختصاص داده است و علاقه ایرانیان به تحصیل در اسپانیا باعث شد تا ما به معرفی 5 مورد از محبوبترین آن ها در میان بهترین دانشگاه های اسپانیا بپردازیم.

 

1-دانشگاه پومپه فابرا یکی از دانشگاه های برتر اسپانیا

دانشگاه پومپو فابرا هنوز دانشگاهی نسبتا جوان است که در سال 1990 در بارسلونا تاسیس شده است. این دانشگاه که یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا به شما رمی رود، به دنبال زبان مادری، متخصص زبان کاتالان است.

کاتالان زبان رسمی دانشگاه Pompeu Fabra است. دانش آموزانی که مایل به یادگیری کاتالان هستند فرصت زیادی در بارسلونا و اطراف پومپه فابرا خواهند داشت.

 

2_دانشگاه خودگردان بارسلونا

محوطه اصلی آن در بلاترا ،در یکی از مکان های صنعتی و تکنولوژیکی اروپائی مدیترانه واقع شده است، و تنها 25 دقیقه از مرکز بارسلونا فاصله دارد. این دانشگاه دارای 87 مدرک لیسانس، 315 مدرک کارشناسی ارشد و 68 برنامه دکترا است.

بیشتر بدانید!
اقامت عمان با سرمایه گذاری | شرایط و هزینه ها 2022

مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت کسب و کار، مدیریت، اقتصاد، تحصیلات ابتدایی و گردشگری به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شود و بسیاری از مقاطع دیگر به زبان انگلیسی ارائه می دهند. به همین دلیل جزو یکی از دانشگاه های برتر اسپانیا نزد دانشجویان بین المللی شناخته شده می باشد.

این دانشگاه دارای 13 دانشکده از جمله علوم زیستی، ارتباطات، هنر و علوم انسانی، پزشکی و ترجمه و تفسیر است.

 

3_دانشگاه بارسلونا

سومین دانشگاه اسپانیایی نیز در شهر پر جنب و جوش بارسلونا قرار دارد. دانشگاه بارسلونا یکی از بزرگترین و برترین دانشگاه های اسپانیا است و هر ساله دانشجویان زیادی به دلیل استقبال این دانشگاه برای تحصیل در اسپانیا مشغول می شوند.

در این دانشگاه 73 دوره کارشناسی، بیش از 140 دوره کارشناسی ارشد دانشگاهی، بیش از 400 دوره کارشناسی ارشد و دیپلم کارشناسی ارشد و 48 برنامه دکترا وجود دارد.

 

4_ دانشگاه ناوارا

دانشگاه غیر انتفاعی خصوصی در سال 1952 توسط بنیانگذار اپوس دئی تاسیس شد. این دانشگاه ابتدا به عنوان یک مدرسه حقوق آغاز شد و اکنون دارای 14 دانشکده، 17 مؤسسه، یک مدرسه کسب و کار و بسیاری از مراکز و مؤسسات علمی و پژوهسی دیگر است.

در این دانشگاه بیش از 120 مدرک ارائه می شود، اما تمام دوره ها شامل جنبه های الهیات هستند این دانشگاه با دانشگاه های دیگر از جمله دانشگاه واشنگتن، دانشگاه هنگ کنگ و دانشگاه ادینبورگ موافقت کرده است تا تبادل بین دانشجویان را تشویق کند.

این دانشگاه در پامپلونا واقع شده است، که در طول جشنواره سانفریمین مشهور است که در جریان گاوها فعالیت می کند.

بیشتر بدانید!
متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس

 

5_دانشگاه خودگردان مادرید

محوطه اصلی آن در حومه مادرید در منطقه کانتوبلانکو واقع شده و با قطار مسافرتی به مادرید متصل شده است. 16 کافه و سینی، استخرهای سرپوشیده و روباز، مرکز پزشکی، زمین های ورزشی و والیبال ساحلی و همچنین ایستگاه قطار و اتوبوس در محوطه دانشگاه وجود دارد.

 

خوشحالیم که دانشگاه های برتر اسپانیا را به مخاطبان عزیزمان معرفی کردیم و همچنین اطلاعاتی در باب تحصیل در اسپانیا در اختیار شما گذاشتیم، امیدواریم با معرفی بهترین دانشگاه های اسپانیا، انتخابی بهتر را پیش روی شما قرار داده باشیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دانشگاه های اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟