منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تایید مدارک توسط وکیل بین الملل

تایید مدارک توسط وکیل بین المللی، وکیل بین المللی برای گواهی اسناد، تایید اسناد با وکیل بین الملل، اعتبار اسناد با امضای وکیل بین المللی، مراحل بین المللی شدن مدارک
تایید مدارک توسط وکیل بین المللی، وکیل بین المللی برای گواهی اسناد، تایید اسناد با وکیل بین الملل، اعتبار اسناد با امضای وکیل بین المللی، مراحل بین المللی شدن مدارک
  هر نوع مدرک و سندی که مرتبط با امر مهاجرت باشد جهت ارائه در مراکز و مراجع بین المللی نیاز است که به رسمیت شناخته شود که از مراحل اولیه آن بر حسب ضرروت به ترجمه رسمی و مهر وزرات امور خارجه و وزارت دادگستری اشاره شد اما در بسیاری مواقع سفارتخانه ها مدارک تایید شده و گواهی شده ای را درخواست می نمایند که در این صورت یک وکیل معتبر بین المللی باید اسناد و مدارک شما را مهر و امضا نموده تا لگالایز و حقوقی شود. لذا توصیه بر این داریم که قبل ار ارسال مدارک و اسناد مهاجرتی خود با هر عنوان و برای دریافت هر نوع ویزایی کلیه اسناد و مدارک خود را با امضا و مهر وکیل بین المللی گواهی نموده تا در سطح بین الملل به رسمیت شناخته شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی ازخدمات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  تایید مدارک توسط وکیل بین الملل است.  در این خصوص نکات مهمی از قبیل اهمیت مهر و امضای وکیل بین المللی برای گواهی اسناد جهت سندیت بخشیدن به مدارک در سطح بین الملل مطرح است.

با تایید اسناد با وکیل بین الملل قطعا پروسه درخواست شما برای مهاجرت موفق تر خواهد بود زیرا برخی از سفارتخانه ها علاوه بر ترجمه رسمی و مهر وزارت امورخارجه و دادگستری تایید و گواهی اسناد شما را نیز درخواست می نمایند.

همچنین باید بدانیم گواهی و اعتبار اسناد با امضای وکیل بین المللی تکمیل می شود که علاوه بر آن از مراحل بین المللی شدن مدارک به الزامات آن اشاره میشود. در تفهیم و تفاهم این نکات با ما همراه باشید.

تایید مدارک توسط وکیل بین الملل

 

تایید مدارک توسط وکیل بین الملل

گواهی اسناد و مدارک در پروسه مهاجرت و درخواست انواع ویزا جزو اصلی ترین اقداماتی است که یک متقاضی مهاجرت باید انجام دهد. هر سند و مدرکی که قرار است در یک کشور دیگر خارجی ارائه شود باید مورد تایید رسمی و قانونی قرار گیرد که در ابتدا باید به زبان رسمی انگلیسی ترجمه و سپس توسط وکیل بین المللی مهر و امضا گردد.

 یکی از مسئولیت های وکیل معتبر بین المللی گواهی نمودن اسناد و مدارک متقاضی مهاجرت می باشد، گواهی و تایید مدارک توسط وکیل بین الملل اسناد مهاجرتی شما را در کشورهای خارجی معتبر می نماید.

 

وکیل بین المللی برای گواهی اسناد

وکیل بین المللی برای گواهی اسناد و مدارک شما نیاز به اطلاعات و جزئیات کاملا دقیق و صحیحی دارد که این اسناد و مدارک می توانند بدین شرح باشند:

  • گواهی تولد
  • گواهی ازدواج
  • گواهی مرگ
  • گواهی وضعیت شهروندی
  • گواهی ثبت شرکت
  • گواهی ثبت برند
  • گواهی اختراع
  • گواهی های تحصیلی
  • گواهی های کاری و تجاری
  • گواهی های پزشکی
  • گواهی طلاق
  • فرم های مهاجرتی
  • سند ملک
  • گواهینامه رانندگی
  • گواهینامه های مهارت و تخصص کاری
بیشتر بدانید!
پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال بعد از مهاجرت

یک وکیل معتبر بین المللی روش های اخذ انواع مجوز و گواهینامه های بین المللی را برای تمامی امور از جمله مهاجرت می داند و با پروسه آن نیز آشنا است، امضا و مهر وکیل مهاجرتی بین المللی بر روی هر سند و مدرکی، اعتبار و صحت مدارک شما را گواهی می نماید. وکیل بین الملل جهت تایید مدارک و اسناد به اصل مدارک شما نیز نیاز دارد.

وکیل بین المللی برای گواهی اسناد

تایید اسناد با وکیل بین الملل

تایید اسناد با وکیل بین الملل یا لگالایز نمودن مدارک روشی است که اسناد و مدارک شما در یک کشور خارجی به رسمیت شناخته شود و اینکه تایید مدارک و اسناد توسط یک وکیل معتمد بین المللی نتیجه درخواست شما برای مهاجرت به هر کشوری را مطمئن تر و قطعی تر می نماید.

گواهی نمودن مدارک مهاجرتی توسط وکیل بین الملل یکی از مطمئن ترین روش ها برای به رسمیت شناساندن مدارک شما در کشورهای خارجی می باشد.

 

اعتبار اسناد با امضای وکیل

مخاطبین گرامی اعتبار اسناد با امضای وکیل بین المللی تکمیل می شودلذا مهر و امضای یک وکیل بین المللی اعتبار سند و مدرک شما را چند برابر می نماید، به زبانی ساده تر مدارک و اسناد ما در سطح بین الملل با امضای وکیل بین المللی رسمی و معتبر شناخته میشوند، که معتبر نمودن اسناد مهاجرتی با امضای وکیل بین الملل مراحل و الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

 

مراحل بین المللی شدن مدارک

جهت تکمیل مراحل بین المللی شدن مدارک و اسناد مهاجرتی شرایط و الزاماتی مانند ذیل مورد نیاز است:

  • مراجعه حضوری متقاضی جهت لگالایز و تایید نمودن اسناد
  • ارائه اصل مدارک
  • اصل پاسپورتی که اعتبار کافی داشته باشد
  • ارائه کامل و دقیق تمامی اسناد
  • رسید پرداخت گواهی هر یک از مدارک
  • فلش با محتوی مدارک، اسناد و فرم های مرتبط
  • فرم های درخواست مهاجرت می بایست در حضور وکیل بین المللی پر شود.
  • امضا و مهر اسناد و مدارک توسط وکیل بین المللی معتبر
بیشتر بدانید!
تاثیر طلاق و جدایی در اقامت هلند

 

مراحل بین المللی شدن مدارک

یک وکیل بین المللی راههای ارتباط با تمامی سازمان ها، شرکت ها و مراجع مرتبط با امور مهاجرتی را می داند و می تواند مدارک و اسناد شما را تایید حقوقی نموده تا در کشور مورد نظر اعتبار داشته و به رسمیت شناخته شود. با پشت سر گذاشتن پروسه و مراحل بین المللی شدن مدارک و اسناد مهاجرتی خود توسط یک وکیل معتمد بین المللی نتیجه قطعی تری از درخواست مهاجرت خود بگیرید.

 

 

مدارک بین المللی مهاجرتی با تایید وکیل بین الملل

 هر نوع مدرک و سندی که مرتبط با امر مهاجرت باشد جهت ارائه در مراکز و مراجع بین المللی نیاز است که به رسمیت شناخته شود که از مراحل اولیه آن بر حسب ضرورت به ترجمه رسمی و مهر وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری اشاره شد اما در بسیاری مواقع سفارتخانه ها مدارک تایید شده و گواهی شده ای را درخواست می نمایند که در این صورت یک وکیل معتبر بین المللی باید اسناد و مدارک شما را مهر و امضا نموده تا لگالایز و حقوقی شود. لذا توصیه بر این داریم که قبل از ارسال مدارک و اسناد مهاجرتی خود با هر عنوان و برای دریافت هر نوع ویزایی کلیه اسناد و مدارک خود را با امضا و مهر وکیل بین المللی گواهی نموده تا در سطح بین الملل به رسمیت شناخته شود.

چنانچه شما عزیزان در رابطه با تایید اسناد و مدارک خود نیاز به وکیل معتبر بین المللی دارید با تماس با مشاوران اریکه عدل جهت ارتباط زنده ویدئو کال یا مشاوره حضوری با وکیل خود درخواست نمایید.

بیشتر بدانید!
زندگی در ورشو لهستان چه هزینه هایی دارد؟

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟