منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال

دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال
دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال
دراین مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در تلاش است تا تعریفی واضح از دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال و شناسه NIE و NIF را در جهت اخذ کد مالیاتی اسپانیا و پرتغال ارائه دهد. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد اخذ اقامت اسپانیا یا پرتغال را دارید، شما نیازمند اخذ کد مالیاتی پرتغال و اسپانیا هستید که کد مالیاتی NIE و NIF نامیده می شود تا به صورت قانونی به سرمایه گذاری در هر دو کشور و ثبت شرکت بپردازید پس می توانید با کمک موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جهت اخذ کد مالیاتی اسپانیا و پرتغال اقدام نمایید به همین منظور، باید معنای صحیح دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال را بدانید و از نوع حقوق و تعهدات مربوط به هر یک آگاه باشید. با ما همراه باشید.

 

دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال

طبق قوانین اسپانیا و پرتغال، تمامی افرادی که قصد ثبت شرکت و به نوعی راه اندازی کسب و کار در این کشورها را دارند، اعم از شهروندان اسپانیایی و پرتغالی و همچنین اتباع خارجی و افرادی که تابعیت و  اقامت اسپانیا یا پرتغال را دارند ، پیش از هر اقدامی باید نسبت به اخذ کد مالیاتی اسپانیا و پرتغال اقدام نمایند و دلیل اهمیت آن این است که برای هرگونه معاملات مالی در اسپانیا و پرتغال ضروری می باشد.

 

اخذ کد مالیاتی اسپانیا

جهت اخذ کد مالیاتی اسپانیا می توان در سفارت کشور مبدأ اقدام به دریافت آن نمود، لذا پیش از اینکه نسبت به اخذ شماره مالیاتی اسپانیا اقدام نمایید، باید برای دریافت وقت سفارت اسپانیا اقدام کنید و یا بعد از ورود به کشور اسپانیا و مراجعه به دفتر مهاجرت مربوطه، اقدام به دریافت این  کدها نمایید.

توصیه می‌ کنیم این شناسه ها را قبل از ورود به اسپانیا دریافت کنید، حتی می ‌توانید وظیفه دریافت این کد را به وکیل خود واگذار کنید و باید حتماً در وکالت نامه ذکر کنید که وکیل، اجازه دریافت این شناسه را برای شما دارد.

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی اسپانیا

 

اخذ کد مالیاتی پرتغال

اخذ کد مالیاتی پرتغال در صورتی نیاز می شود که شما بخواهید با هدف اخذ اقامت اروپا فعالیت‌ های اقتصادی انجام دهید مانند اینکه شرکتی را ثبت کنید و یا کالایی را خریداری کنید. لازم به ذکر است، دریافت این شناسه برای تمامی اشخاص حقوقی الزامی است و متقاضی می تواند این شناسه را از نهادهای مربوطه کشور پرتغال درخواست کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله کد مالیاتی پرتغال را مطالعه نمایید. همچنین میتوانید با مراجعه به فروشگاه اریکه عدل برای تهیه کد NIF پرتغال اقدام نمایید.

پس از طی مراحل باید به همراه مدارک تهیه شده به سفارت پرتغال در تهران مراجعه نمایید و درخواست اخذ ویزا دهید، پس از اخذ ویزا و سفر به پرتغال ، کارت اخذ اقامت پرتغال برای شما صادر خواهد شد.

 

زمان ارائه کد مالیاتی NIE و NIF

موقعیت هایی در رابطه با ثبت شرکت و کسب و کار مشترک که در آن افراد حقیقی و یا حقوقی خارجی که باید کد مالیاتی NIE و  NIF خود را ارائه نمایند عبارتند از:

شرکا و یا مدیران شرکت های اسپانیایی و پرتغالی ، اعطا گواهینامه فروش ، خرید و فروش املاک و مستغلات، انجام هر گونه معامله اقتصادی در قلمرو اسپانیا و پرتغال ، باز کردن حساب بانکی، پر کردن فرم های رسمی در تمامی اداره جات دولتی و غیر دولتی، اداره مهاجرت و یا آژانس های مالیاتی .

 

مدارک موردنیاز شناسه NIE و NIF

برای دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال ، انجام مراحل و ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • دو عدد عکس گذرنامه
  • گواهی اشتغال محل کار
  • ارائه اصل و کپی کارت هویت یا پاسپورت
  • ذکر بیانیه ای برای دلیل درخواستتان
  • ارائه گواهی آدرس محل زندگی
  • فتوکپی از تمامی صفحات گذرنامه که توسط دفتر رسمی تائید شده باشد
  • وکالتنامه وکیل و یا نماینده شما
بیشتر بدانید!
تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟

به طور کلی، سریعترین راه برای دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال ،از اداره مالیات محلی از یکی از ادارات تعیین شده کشور مقصد است. این روال از طریق اداره مالیات 3-5 روز ممکن است طول بکشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟