منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مزایای سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان

سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان
سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان
نکته اصلی اینکه اتباع خارجی محدودیت خاصی برای خرید و سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان نداشته بلکه حتی برای خریداری ملک های تجاری آلمان نیز می توانند از بانکهای آلمانی وام دریافت نمایند، همچنین با خریداری انواع ملک تجاری از جمله دفتر کار، سوپرمارکت و شرکت می توان با اجاره دادن آن منبع درآمدی برای خود دست و پا کرد و یا خود مشغول کسب و کار در آن شد که البته هزینه هایی مانند ثبت رسمی مالکیت و مالیات هم دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان به خاطر درآمد حاصل از فعالیت های گوناگون تجاری یا اقتصادی و همچنین درآمدی که از اجاره دادن حاصل می شود همواره از اولویت های سرمایه گذاری ملکی بین المللی بوده که در مهاجرت به آلمان بدان توجه می شود.

به همین دلیل موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از قیمت خرید و مزایای خریداری ملک های تجاری آلمان به خرید سوپر مارکت در شهر برلین و هزینه های خرید آن اشاره و از حمایت بانکهای آلمانی برای خرید ملک تجاری آلمان برای سرمایه گذاری نیز نکاتی را عنوان می نماید و علاوه بر آن  از آمار بالای خریداری ملک تجاری در شهرهای آلمان از جمله مونیخ و هامبورگ گفته و از قیمت خرید ملک های تجاری آلمان نیز صحبت می شود.

 

سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان

خرید ملک در آلمان برای اتباع خارجی غیر مقیم این کشور و ملیت های غیر از کشورهای اتحادیه اروپا منع قانونی ندارد لذا خریداران ملک خارجی با مهاجرت به آلمان و  سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان می توانند فعالیت های گوناگون تجاری و بازرگانی از جمله ثبت شرکت در آلمان داشته باشند.

 

 خریداری ملک های تجاری آلمان

با خریداری ملک های تجاری آلمان ازجمله خرید سوپر مارکت با دو واحد تجاری به مساحت 1417 متری نزدیک شهر برلین و با درآمد سالانه بالغ بر 205 هزار یورو علاوه بر سرمایه گذاری ملکی بین المللی می توان به عنوان منبع درآمد بدان توجه داشت، البته که علاوه بر قیمت خرید این نوع ملک هزینه های دیگری را نیز می بایست پرداخت نمود از جمله هزینه مالیات خرید، هزینه ثبت رسمی در محضر و کمیسیون نماینده املاک.

بیشتر بدانید!
سازمان مهندسین استرالیا EA

 

ملک تجاری آلمان برای سرمایه گذاری

اکثر بانکهای بزرگ این کشور به منظور خریداری ملک تجاری آلمان برای سرمایه گذاری متقاضیان دریافت وام را حمایت می کنند که پس از خرید این نوع ملک ها خریداران ملک خارجی می توانند برای کسب درآمد و سود بیشتر از سرمایه گذاری ملکی بین المللی خود واحدهای تجاری خریداری شده را به اجاره دهند.

خریداری ملک تجاری در شهرهای آلمان

طی سالهای اخیر خریداری ملک تجاری در شهرهای آلمان از جمله مونیخ، هامبورگ، فرانکفورت، برلین، دوسلدورف و اشتوتگارت در کنار خرید ملک های مسکونی رونق داشته و بسیاری از خریداران ملک خارجی در آلمان در این شهرها انواع گوناگون ملک های تجاری را خریداری نموده اند علاوه بر آن بالا بودن نرخ و بازده اجاره ملک در این شهرها یکی از دلایل خرید ملک های تجاری می باشد.

قیمت خرید ملک های تجاری آلمان

قیمت خرید ملک های تجاری آلمان در سالهای اخیر در شهرهای آلمان متفاوت بوده از جمله:

  • متوسط قیمت خرید هر متر مربع ملک تجاری در شهر مونیخ 3700 یورو
  • متوسط قیمت خرید هر متر مربع ملک تجاری در شهر هامبورگ 2900 یورو
  • متوسط قیمت خرید هر متر مربع ملک تجاری در شهر فرانکفورت 2700 یورو
  • متوسط قیمت خرید هر متر مربع ملک تجاری در شهر کلن 2400 یورو
  • و متوسط قیمت خرید هر متر مربع ملک تجاری در شهر برلین 2300 یورو

که البته در گذر زمان قیمت های خرید واحدهای تجاری در سال 2020 بیش از اینها تخمین زده شده است.

خریداری ملک تجاری در آلمان

خرید انواع ملک های تجاری آلمان

نکته اصلی اینکه اتباع خارجی محدودیت خاصی برای خرید و سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان نداشته بلکه حتی برای خریداری ملک های تجاری آلمان نیز می توانند از بانکهای آلمانی وام دریافت نمایند، همچنین با خریداری انواع ملک تجاری از جمله دفتر کار، سوپرمارکت و شرکت می توان با اجاره دادن آن منبع درآمدی برای خود دست و پا کرد و یا خود مشغول به انجام کسب و کار و یا کارآفرینی در آلمان شد که البته هزینه هایی مانند ثبت رسمی مالکیت و مالیات هم دارد.

بیشتر بدانید!
پاسپورت آبی آلمان

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟