منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

محبوبترین شهرهای اسپانیا برای اجاره ملک

اگر در فکر مهاجرت به اسپانیا و به دنبال محبوبترین مکان اسپانیا برای اجاره ملک و خرید آن هستید توجه داشته باشید، اسپانیا محبوب ترین مقصد خارج از کشور برای تعطیلات و سرمایه گذاری برای خارجیان است و طیف وسیعی از املاک در اسپانیا از جمله ویلاهای رویایی، آپارتمان ها و خانه های بزرگتر و حیاط دار برای اجاره و فروش وجود دارد و می توانید برای یافتن بهترین مکان اسپانیا برای خرید خانه و اجاره خانه در اسپانیا به سایت Investime مراجعه کنید

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر در فکر مهاجرت به اسپانیا و به دنبال محبوبترین شهرهای اسپانیا برای اجاره ملک و خرید آن هستید توجه داشته باشید، اسپانیا محبوب ترین مقصد خارج از کشور برای تعطیلات و سرمایه گذاری برای خارجیان است و طیف وسیعی از املاک در اسپانیا از جمله ویلاهای رویایی، آپارتمان ها و خانه های بزرگتر و حیاط دار برای اجاره و فروش وجود دارد و می توانید برای یافتن بهترین مکان اسپانیا برای خرید خانه و اجاره خانه در اسپانیا به سایت Investime مراجعه کنید. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

کوستا بلانکا یکی از محبوبترین شهرهای اسپانیا برای اجاره ملک

املاک در کوستا بلانکا یکی از بهترین مکان اسپانیا برای خرید خانه است، زیرا کوستا بلانکا یکی از محبوب ترین اماکنی است که برای تعطیلات تابستانی یا یک مقصد برای یک خانه دوم است، کوستا بلانکا برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی، اولین انتخاب برای سرمایه گذاری است به این دلیل که به مقصد مهم توریستی بنیدورم و آلیکانته نزدیک است و اجاره خانه در اسپانیا به خصوص در این منطقه طرفداران زیادی دارد و شما می توانید برای تکمیل اطلاعات خود درباره املاک اسپانیا به مقاله” خریدن ملک در اسپانیا و چگونگی آن ” مراجعه نمایید.

 این شهر از بیش از 200 کیلومتری خط ساحلی در استان آلیکانته در اسپانیا تشکیل شده است. جذابیت و محبوبیت کوستا برای گردشگرانی است که به دنبال سواحل زیبا، ویلای رویایی روبه آفتاب و غذای عالی هستند؛ کوستا بلانکا از شمال تا تورهایوا در جنوب گسترش می یابد و صنعت گردشگری در آن به خوبی توسعه یافته است.

بیشتر بدانید!
پاسپورت پرتغال بعد از ۵ سال ، واقعیت یا دروغ؟

 

کاستا دل سول یکی از بهترین مکان اسپانیا برای خرید خانه

این شهر منطقه ای در جنوب اسپانیا، در منطقه خودمختار اندلس است که از شهرهای ساحلی و جوامع در امتداد سواحل مدیترانه ای از استان مالاگا و لبه شرقی استان کادیز تشکیل شده است. کاستا دل سول که به معنای «ساحل آفتابی» یا «آفتابی» است، بعدها از بسیاری از روستاهای کوچک و آرام ماهیگیری تشکیل شد با این حال، تبدیل به یک مقصد گردشگری مشهور جهان با شهرک های بلند و ویلاهای شیک در طول خط ساحلی شده است.

زمین های کاستا دل سول تبدیل به فرایندی محبوب به عنوان زمین گلف در کوستا دل سول و استراحتگاه گلف برای سرمایه گذاران و افراد اهل تفریح شده است که اخیرا با توجه به تعداد روزافزون زمین های گلف و استراحتگاه با کیفیت بالا شهرت پیدا کرده است.

 

کاستاریکای گرمسیری یکی از مناطق پرطرفدار اجاره خانه در اسپانیا

اگر فکر می کنید ملک رویاییان در اسپانیا قرار دارد و قصد سرمایه گذاری در املاک دارید، سری به جنوب اسپانیا بزنید و در کاستاریکای گرمسیری که در کنار پارک ملی سیرا نوادا قرار دارد و به سمت شرق در کنار سواحل آلمریا و به سمت غرب سواحل پرطرفدار کوستا دل سول قرار گرفته است به دنبال ملک رویایی خود بگردید.

املاک و مستغلات در Costa Tropical نسبتا ارزان است، زیرا هجوم گردشگران هنوز به کاستاریک اسپانیا نرسیده است، بنابراین اگر میخواهید ملک را در Costa Tropical خریداری کنید، به سمت جنوب حرکت کنید تا از موارد جالب توجهی که در آنجا وجود دارند، انتخاب کنید.

کاستاریکای گرمسیری، بیش از 2000 سال قدمت دارد که اگر تاریخ و سایت های تاریخی را جستجو کنید متوجه باغ های سرسبز و قلعه بسیار معروف و نفس گیر Alhambra در این منطقه خواهید شد. لازم است بدانید این شهر یکی از سالمترین آب و هوا در اروپا را دارد و از رتبه دوم در جهان برخوردار است.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در کبک کانادا

 

املاک در جزایر قناری

جزایر قناری همه منشاء آتشفشانی هستند و به نسبت اسپانیا که کشور اصلی آن است بسیار نزدیکتر به ساحل آفریقا است و کسانی که املاک را در جزایر قناری خریداری می کنند از جزایر بسیار کم آب و هوا استفاده می کنند.

جزایر قناری بیشتر به دلیل سواحل بکر خود شهرت پیدا کرده اند و املاک در جزایر قناری دارای مناظر بسیار چشمگیری هستند که این امر باعث تبدیل شدن آن به محبوبترین شهرهای اسپانیا برای اجاره ملک گشته است و افراد سرمایه گذار با خرید ملک در جزیره های بسیار زیبای Fuerteventura ، Lanzarote ، Tenerife، La Palma، La Gomera واقع در جزایر قناری از جنگل های بارانی، جنگل های کاج، تپه های ماسه ای و قله های کوه نهایت لذت را خواهند برد.

مردم محلی به ورزش های آبی، قایقرانی، ماهیگیری، تنیس، گلف خود علاقه مندند و افتخار زیادی در سنت های فرهنگی خود دارند و جشن های کارناوال که یکی از جشن های اسپانیا است را برپا می دارند.

 

املاک در جزایر بالئاراس

اگر به دنبال اجاره خانه در اسپانیا هستید جزایر بالئارس، Majorca و Ibiza که یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات در کل اروپا است و آب و هوای عالی و سواحل و زیبایی های طبیعی آن موجب جذب گردشگران و سرمایه گذاران در سراسر جهان است گزینه بسیار مناسبی هستند. املاک در Majorca برای سرمایه گذاران جذاب است زیرا Majorca بزرگترین و تجاری ترین جزیره است و از سال 1952 به عنوان مقصد تعطیلات جذابی شناخته شده است و خرید ملک در Majorca همیشه سرمایه گذاری خوبی بوده است.

بیشتر بدانید!
بهترین بیمارستان های ترکیه و هزینه های پزشکی

Ibiza هم یک محل سکونت دارد و خانواده ها و زوج ها را به ماسه های سفید و آب های روشن و جذاب می برد و املاک در این منطقه یکی از زیباترین املاک در بالئاراس است. هنگامی که بعد از خرید خانه در این جزایر، فرصت استفاده از مزایای جذاب آن ها را نداشته باشید خانه شما به راحتی اجاره خواهد رفت، با این حساب این منطقه که یکی از محبوبترین شهرهای اسپانیا برای اجاره ملک است این نقطه قوت باعث تبدیل شدن آن به یکی از بهترین مکان اسپانیا برای خرید خانه شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد محبوبترین شهرهای اسپانیا برای اجاره ملک میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟