منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Dr. Mohammad Masoudi

محمد مسعودی

جناب آقای محمد مسعودی وکیل بین المللی و دارای درجه وکیل پایه یک دادگستری از کانون وکلای مرکز – تهران است. وی فارغ التحصیل در درجه کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل و دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران است.

محمد مسعودی بنیان گذار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در سال 1390 بوده و اکنون در جمع هیات مدیران موسسه است. 

محمد مسعودی وکیل بین المللی

آشنایی با محمد مسعودی

مسعودی هم از آن دسته از وکلای دادگستری است که ممکن است در دادگاه های داخلی کمتر دیده شود اما عمر حرفه ای خود را وقف حقوق تجارت بین الملل و حفظ منافع هموطنان گرامی در کشورهای مختلف نموده است. محمد مسعودی اولین وکیل ایرانی است که وکالت ایرانیان در بانکهای اروپایی را در سال 1395 پذیرفت. 

همچنین او سالهاست که حافظ منافع ایرانیان در مهاجرت به ترکیه بوده است. در کنار ترکیه او وظیفه مدیریت سرمایه بسیاری از هموطنان را در کشورهای پرتغال ، اسپانیا ، یونان ، قبرس ، انگلستان ، فرانسه ، امارات و … بر عهده داشته و از بسیاری از مسئولیت های حرفه ای محیط بین المللی سربلند بیرون آمده است. 

در یک دهه گذشته بسیاری از وکلا و شرکتهای حقوقی سرشناس خاور میانه و اروپا با او سابقه همکاری در پروژه های مختلف داشته اند و مشارکت در دفاتر حقوقی ALSAFAR دبی ، الاعیان کویت ، لینکد یوروپ انگلستان ، کلینت فرانسه ، دمیکو اسپانیا و NSM پرتغال در کارنامه او دیده می شود.

محمد مسعودی با تاسیس اریکه عدل برای اولین بار دپارتمان بندی شرکتهای حقوقی خارجی را در ایران بومی سازی کرد. همچنین اولین سامانه آنلاین موکلین (سام) را با هدف اطلاع رسانی و پشتیبانی لحظه ای موکلین تاسیس نمود. همچنین راه اندازی اولین انجمن تخصصی حقوقی و مهاجرتی کشور با بیش از 2600 سوال و جواب تخصصی در رزومه او برجسته است. از دیگر نوآوری های او پایه ریزی اولین آکادمی حقوقی و مهاجرتی ایران است که دوره های آموزشی بسیار مفیدی را منتشر می نماید.

حوزه های تخصص

حقوق مهاجرت

حقوق تجارت بین الملل

قراردادهای بین المللی

حقوق شرکتهای بین المللی

سرمایه گذاری خارجی

استارت آپ های بین المللی

در یک Video Call با محمد مسعودی دیدار کنید

رزرو وقت مشاوره آنلاین با وکیل مسعودی

خدمات حقوقی بین المللی در اریکه عدل

نقاط عطف فعالیتهای

وکیل محمد مسعودی

شما می توانید از طریق لینک زیر در تاریخ دلخواه با دکتر محمد مسعودی وقت مشاوره آنلاین رزرو نمایید. اوقات مشاوره به صورت Video Call هماهنگ می گردد.

محمد مسعودی در رسانه ها

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در انجمن حقوقی و مهاجرتی اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...