منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Portugal Immigration Lawyer

وکیل مهاجرت به پرتغال

اریکه عدل سالهاست به عنوان وکیل مهاجرت پرتغال و موسسه مهاجرتی پرتغال فعالیت می کند. در روشهای مختلف مهاجرت به پرتغال ما تجربه و تخصص داریم و در سال 2022 همچنان  بعد از 9 سال در کنار هموطنان عزیز هستیم. 

موسسه حقوقی اریکه عدل که صاحب برند و اپلیکیشن اینوستایم (Investime) است ، در حوزه سرمایه گذاری خارجی بالاخص در پرتغال توانمند ترین و مقتدر ترین نهاد کشور است. 

وکیل مهاجرت به پرتغال ، دریافت اقامت پرتغال

دلیل انتخاب

چرا مهاجرت به پرتغال ؟

مدت طولانی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  در دپارتمان مهاجرت خود سرویس  مهاجرت به پرتغال را ارائه می دهد. این موضوع به دلیل محبوبیت پرتغال برای ایرانیان و بسیاری از ملل دیگر است. 

پرتغال یک کشور اروپایی منعطف برای ایرانیان است که از نقطه نظر سفارت ، بانکها ، اداره مالیاتی و بقیه امور همکاری بسیار خوبی با ما داشته است. 

در مقایسه با بقیه کشورهای اروپایی مهاجرت به پرتغال ارزان است و زمان کوتاهی برا دریافت شهروندی کشور پرتغال وجود دارد. 

در ویزای تمکن مالی پرتغال ( ویزای خودحمایتی ) توجه ویژه ای به بازنشستگان شده است و در گلدن ویزای پرتغال که یکی از روشهای مهاجرت با سرمایه گذاری است حداقل مبلغ سرمایه گذاری پایین است .

 شما می توانید ویزای 280 هزار یورویی پرتغال را بگیرید. علاوه بر اینها در برنامه اقامت پرتغال با ثبت شرکت نیز حمایت های ویژه ای وجود دارد.

مهاجرت به پرتغال در 2023

همراه با محمد مسعودی

در این ویدئو با محمد مسعودی ، وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور مهاجرت به پرتغال همراه شوید تا با ابعاد مهاجرت به این کشور محبوب اروپایی بیشتر آشنا شوید.

نمایش ویدیو درباره وکیل مهاجرت به پرتغال

منطق انتخاب

مهاجرت به پرتغال چه مزایایی دارد؟

مهاجرت ارزان

پرتغال یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می شود.

شرط حضور منعطف

برخی از ویزاهای پرتغال فقط 7 روز در سال شرط حضور دارند.

پاسپورت سریعتر

بعد از 5 سال اقامت در پرتغال می توانید برای پاسپورت اقدام کنید.

سهولت دریافت ویزا

در حال حاضر ویزاهای اقامتی پرتغال راحت تر از بقیه اروپا صادر می شود.

اقامت دائم سریع

بعد از ۵ سال می توانید اقامت دائم پرتغال را دریافت کنید.

مشمولیت خانواده

همسر ، فرزندان و پدر و مادر متقاضی و همسرش مشمول خواهند بود.

با روشهای مهاجرت به پرتغال آشنایی دارید؟

مهاجرت به پرتغال با سرمایه گذاری ، مهاجرت به پرتغال با خرید ملک

مهاجرت به پرتغال با سرمایه گذاری

گلدن ویزای پرتغال

گلدن ویزای پرتغال یکی از روشهای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. یکی از تخصص های محوری  اریکه عدل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.فعالیت موفق اپلیکیشن اینوستایم (Investime) که یکی از برندهای گروه شرکتهای ماست ، گویای این تخصص و سابقه ماست. این اولین اپ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در پرتغال است!

اگر از وکیل مهاجرت به پرتغال جویا شوید ، اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک تا به این لحظه یکی از سهل الوصول ترین و آسان ترین راههای مهاجرت به اروپا محسوب می شود. 

هم شرط حضور بسیار کوتاهی در سال دارد ( 7 روز) و هم اینکه نسبت به سایر کشورهای اروپایی شما می توانید زود تر شهروند اروپا شوید (در عرض 5 سال). اینها مواردی است که در قوانین مهاجرتی کشورهای اروئایی کمتر دیده می شود.

ما در شرکت اینوستایم (Investime) ، شرکت هم گروه خود در سرمایه گذاری خارجی، به طور تخصصی به مساله خرید ملک در پرتغال و اقامت می پردازیم و نتایج موفق بسیار حاصل این کار است. 

دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک همواره یکی از محبوب ترین روشهای مهاجرت به پرتغال بوده است و در این مساله بحثی نیست. عواملی که باعث محبوبیت این روش می شوند متعدد هستند که ما اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

تنوع مبالغ سرمایه گذاری

مدل های سرمایه گذاری و مبالغی که مشمول گلدن ویزا خواهد شد در پرتغال متنوع است. شما می توانید بین مدل های ۲۸۰ ، ۳۵۰ و ۵۰۰ هزار یورویی انتخاب کنید. البته هر کدام از این مدل ها دارای شرایط مخصوص به خود هستند که ما به صورت مشروح در صفحه خدمات گلدن ویزای پرتغال به آنها پرداخته ایم.

 

۷ روز در سال در پرتغال بمانید!

برای مهاجرت به پرتغال در برنامه گلدن ویزای پرتغال متقاضی پس از خرید ملک در پرتغال و دریافت اقامت پرتغال  فقط تکلیف دارد که سالیانه ۷ روز در این کشور بماند.

پس از ۵ سال می تواند پس از دریافت اقامت دائم ، برای دریافت شهروندی و پاسپورت این کشور نیز اقدام نماید. این شرط ماندن هم در سرتاسر اروپا سابقه نداشته و ندارد.

 

سریع ترین راه شهروندی

در مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک در حال حاضر یکی از سریع ترین راه دریافت پاسپورت اروپایی محسوب می شود. هم اکنون دریافت پاسپورت پرتغال بعد از ۵ سال امکان پذیر است.

Investime App

اپلیکیشن اینوستایم امکان دسترسی شما را به بهترین پروژه های ساختمانی دنیا فراهم می کند!

برند پر افتخار و بین المللی اریکه عدل

برای کار آفرینان

مهاجرت به پرتغال با ثبت شرکت

برنامه ویزای D2 پرتغال که در حقیقت یکی از روشهای مهاجرت به پرتغال از طریق ثبت شرکت می باشد به متقاضیان این امکان را می دهد که ویزای  اقامت پرتغال   را دریافت داشته و پس از ورود به پرتغال در امور کارآفرینی و سرمایه گذاری مشغول شوند.

مهاجرت به پرتغال از طریق ثبت شرکت یکی از روشهای آبرومند مهاجرت به اروپا شناخته میشود . در این برنامه مهاجرتی ، شما با یک تیر دو نشان می زنید ، هم اقامت اروپا را می گیرید و هم از همان ابتدا دارای کسب و کار مشخص هستید.

مطابق اصول کلی ویزای D2 پرتغال ، سرمایه گذاری متقاضی باید به شکل یک شرکت ثبت شده در پرتغال تجلی یابد و به همین خاطر است که این روش به عنوان مهاجرت به پرتغال از طریق ثبت شرکت نیز شهرت یافته است .

 البته این شرکت باید پیرو یک پلن تجاری درست و حسابی ثبت بشود و باید در دیدگاه قانونگذار پرتغال در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی ، علمی ، تکنولوژی ، و فرهنگی در کشور پرتغال تاثیر گذار بوده باشد.

اما صحبت هایی که هیچ کس در مورد دریافت اقامت پرتغال با ثبت شرکت به شما نمی گوید! صحبت ما در خصوص صوری بودن شرکتهای خارجی هستند که با هدف اقامت ثبت می شوند. شما باید از این امور دوری کنید چرا که بعد از چند سال خواهید دید که بیشتر از یک خرید ملک در پرتغال روی دست شما هزینه گذاشته است.

 

مهاجرت به پرتغال با یک شرکت واقعی

دریافت اقامت با ثبت شرکت نیاز به این دارد که شخص متقاضی یک بیزینس پلن ارائه کند و در خصوص آن پلان کسب و کار تخصص ، تحصیلات و سابقه کار داشته باشد.

به روایت دیگر شرکتی که برای اخذ اقامت ثبت می شود نباید کاغذی و غیر واقعی باشد. البته این الزامات و شرایط در عمل به نفع مهاجر و خانواده اش نیز هست چرا که می توانند درآمد واقعی در اروپا داشته باشند.

 

برنامه ریزی واقع بینانه برای شرکت

اگر قصد دارید وارد پروسه دریافت اقامت پرتغال با ثبت شرکت شوید علاوه بر اینکه شرکت شما باید واقعی باشد باید بر اساس مطالعات صحیح و جامع طرح ریزی شده باشد.

با توجه به اینکه حیات این شرکت و آینده مالی آن برای بحث مهاجرت به پرتغال شما ضروری است باید شرکتی را ثبت کنید که مطمئن باشید بازار کار دارد و می تواند یک آینده موفق را برای شما و خانواده شما تضمین کند.

 

ثبت شرکت در حوزه تخصص شما

اگر می خواهید وارد پروسه ثبت شرکت در پرتغال شوید توصیه ما همیشه این بوده که شخص متقاضی به تحصیلات ، تجربیات و تخصص خود در زمان ثبت دقت کند.

شما میخواهید شرکتی را ثبت کنید که در واقع برای شما آورده مالی داشته باشید و رو به پیشرفت اقتصادی باشد. اگر شرکتی در مسیر تخصص خودتان ثبت کنید، نه تنها لازم نیست دست به معاملات و روابط مالی صوری برای تمدید اقامت بزنید بلکه بزودی در پرتغال رفاه مالی هم بدست خواهید آورد.

مهاجرت به پرتغال در 2023

Company Law Department

اریکه عدل در دپارتمان تخصصی شرکتها ، در 49 کشور ثبت شرکت را انجام می دهد و پرتغال یکی از این کشورهاست.

پر اقتدار و با سابقه در حوزه حقوق شرکتها

مهاجرت به پرتغال با سرمایه گذاری ، مهاجرت به پرتغال با خرید ملک

مخصوص بازنشستگان

ویزای تمکن مالی پرتغال

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با ارتباط مستقیم با دولت پرتغال و دفتر خود در لیسبون گسترده ترین خدمات حقوقی ایرانی را در پرتغال دارد. یکی از این خدمات ویزای تمکن مالی پرتغال یا همان ویزای D7 پرتغال است. 

 ویزای تمکن مالی پرتغال برای کسانی که عمدتا بازنشسته هستند و حقوق بازنشستگی دریافت می دارند و یا کسانی که از محل املاک و سرمایه ها ، درآمد مستمر دارند ، مناسب است.

در برنامه مهاجرت به پرتغال از طریق برنامه دی ۷ یا ویزای تمکن مالی پرتغال باید اثبات شود که شخص متقاضی درآمد کافی برای زندگی در پرتغال را دارد بدون اینکه نیازی به کار کردن داشته باشد. 

این درآمد ها باید حتی بدون حضور فیزیکی شخص ادامه داشته باشند. حقوق بازنشستگی بهترین مثال برای این نوع درآمد است.

در مورد بحث برنامه ویزای دی ۷ پرتغال ( ویزای تمکن مالی پرتغال ) در ماده ۵۸ قانون ۲۳/۲۰۰۷ و ماده ۲۴ قانون ۸۴/۲۰۰۷  کشور پرتغال قانون گذاری شده است.

  به طور خلاصه  ویزای تمکن مالی پرتغال  به خارجیان اجازه می دهد که به منظور اخذ مجوز  اقامت پرتغال  به این کشور وارد شوند. صدور مجوز اقامت پرتغال در این حالت به اثبات لوازم و ابزار امرار معاش متقاضی ویزای D7 پرتغال دارد.

اما چرا ویزای تمکن مالی یا همان اقامت خودحمایتی در بین روشهای مهاجرت به پرتغال خیلی محبوبیت بالایی دارد؟ اجازه بدهید در ادامه به بررسی جند مورد از این عوامل بپردازیم:

 

بازنشستگی در اروپا

اگر شما هم منابع درآمدی ثابت و مستمر دارید ، می توانید از مزایای فوق العاده ویزای تمکن مالی پرتغال استفاده کنید و به همراه خانواده خود در کشور آب و آفتاب در اروپا بازنشته شوید و از ادامه زندگی لذت ببرید.

خیلی از اروپاییان آرزو دارند در کشوری مثل پرتغال بازنشسته شوند مخصوصا اینکه در این روش مهاجرتی از معافیت مالیاتی ۱۰ سال هم برخوردار می شوند. آنها می توانند با کاهش هزینه هایشان در پرتغال رفاه مالی بیشتری بدست بیاورند.

 

پایین بودن هزینه های اولیه

اقامت خودحمایتی پرتغال در حقیقت یکی از روشهای دریافت اقامت پرتغال است که در آن نیازی به صرف هزینه های بالا مثل روشهای سرمایه گذاری نیست. همینکه شما اثبات کنید که حداقل درآمد یک پرتغال را در ماه دارید و این درآمد به صورت مستمر بدست می آید می توانید واجد شرایط شناخته شوید.

البته باید اضافه کنیم که این شرط وجود دارد که شما برای حاصل شدن این درآمدها نبایستی کار کنید یا حضور فیزیکی داشته باشید. اگر این شرایط مهیا باشد شما برای دریافت اقامت پرتغال از طریق ویزای تمکن مالی آمادگی دارید.

پرسش و پاسخ ها از وکیل مهاجرت پرتغال

درباره مهاجرت به پرتغال از ما می پرسند:​

بله صدر در صد ، پرتغال نه تنها مقصد محبوبی برای ایرانیان است بلکه از همه دنیا طرفدار دارد. توصیه می کنیم مقاله « چرا بعد از ۷۰ کشور پرتغال را انتخاب کردم » را مطالعه کنید تا متوجه این محبوبیت بشوید. 

در حال حاضر کمترین مبلغ برای دریافت گلدن ویزای پرتغال ۲۸۰ هزار یورو است.

غیر از گلدن ویزای پرتغال که در آن محدودیت های جغرافیایی اعمال می شود سایر روشهای مهاجرت به پرتغال تغییری نمی کند.

به طور معمول برای مهاجرت به پرتغال باید بازه زمانی بین ۶ تا ۸ ماه را در نظر داشته باشید. البته در هر روش ممکن است متفاوت باشد.

بله در غیر از گلدن ویزا که شرط حضور ۷ روز است در بقیه روشها حداقل ۶ ماه باید در پرتغال بمانید.

ما در اریکه عدل این روش را برای بازنشستگانی که درآمد ثابت دارند توصیه می کنیم.

در حال حاضر ۱۲۰۰۰ یورو برای شخص اصلی ، ۶۰۰۰ یورو برای هر بزرگسال وابسته و ۳۶۰۰ یورو برای هر فرزند در سال باید احراز شود.

ما به کسانی که قبلا سابقه کارآفرینی و اداره شرکت در ایران را داشته اند توصیه می کنیم.

در قوانین صحبتی از میزان سرمایه شرکتها برای اینکه واجد شرایط اقامت شوند نیست اما توصیه ما این است که حداقل ۵۰ هزار یورو سرمایه ثبت شود. 

در حال حاضر بهترین روش برای پیدا کردن املاک مناسب برای مهاجرت به پرتغال ، اپلیکیشن اینوستایم است. 

بعد از ۵ سال اقامت قانونی در پرتغال شما می توانید برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت اقدام کنید. برای کسب اطلاع بیشتر مقاله « دریافت و تمدید کارت اقامت پرتغال » را مطالعه فرمایید

کشور پرتغال به نسبت سایر کشورهای اروپایی هزینه زندگی کمتری دارد. برای کسب اطلاع بیشتر به مقاله های «هزینه زندگی در لیسبون پرتغال» و همچنین « هزینه زندگی در پورتو پرتغال در مقایسه با لیسبون » بیندازید. 

به طور کل هزینه تحصیل فرزندان در پرتغال در مدارس دولتی رایگان است. در این خصوص نگاهی به مقالات زیر بیاندازید :


پرتغال نسبت به سایر کشورهای اروپایی نرخ های سبک تری در بحث مالیات دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در این مورد به مقاله « هزینه مالیات در پرتغال چقدر است؟ » مراجعه کنید. 

کشور پرتغال به افرادی که دارای اقامت هستند یک سری خدمات بیمه سلامت را به صورت رایگان ارائه می دهد اما این برنامه های بیمه سلامت در پرتغال به صورت ۱۰۰  درصد رایگان نیستند. برای کسب اطلاع بیشتر به مقاله « هزینه بیمه در پرتغال چقدر است؟ » مراجعه کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کارتون رو راه انداخت؟

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟